Gość Anonymous Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Witam.czy ktos wie jaka jest przyczyna tego zjawiska a mianowicie w corsie 1.5d ostatnio zmierzylem ładowanie i okazalo sie ze na wolnych obrotach jest 12.8 , na duzych 13.5 a czasem wskoczylo 14.5 i po powrocie do wolnych obrotów utrzymywalo sie 14.5. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu podobna historia tylko ze bez tych 14.5.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16402-alternator/page/5/#findComment-186879 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 powód może być różny - "lichy" niestabilny styk, jego łącza, siadające elementy alternatora, miernik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16402-alternator/page/5/#findComment-186875 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 autko posiadam od tygodnia.bylo ok,ale podkusilo mnie zeby przeregulowac obroty silnika na nizsze bo jakies przyduze były.nastepnego dnia rano nie odpalil.kontrolki przygasaly...zmienilem akumulator i postanowilem pomierzyć.. No i wlasnie różne napięcia w zaleznosci od obrotów. A 14.5 a nawet 14.6 bylo raz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16402-alternator/page/5/#findComment-186868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pampej Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Posprawdzaj i poprzeczyszczaj wszystkie styki na alternatorze i kablach idących od niego. Napewno to nie zaszkodzi a tylko może pomóc. Wydaje mi się że regulator napięcia może coś fiksować ale najpierw posprawdzaj wszystkie styki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16402-alternator/page/5/#findComment-186724 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 mariuszcorsa, spotkałem się z taką sytuacją że nie było masy alternator -silnik kabel masowy był przerwany w pancerzu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16402-alternator/page/5/#findComment-186696 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Dodam jeszcze ze podczas jazdy w nocy na swiatlach jest taki moment ze czasem na wiekszych obrotach swiatla sie rozjaśniają. Ok,posprawdzam kable i styki.Dzięki jak narazie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16402-alternator/page/5/#findComment-186475 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Witam Mam Kadetta E cc 1.3 w gazie z 91 i wystapil problem, mianowicie alternator nie laduje, padly mi wskazniki pomiaru temperatury silnika i poziomu benzyny w baku i co rusz wybija mi bezpiecznik, czy to moze byc jakies zwarcie w alternatorze? Prosze o pomoc bo jestem calkiem zielony z elektryka. A i nie mam jak zrobic pomiaru napiecia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16402-alternator/page/5/#findComment-156249 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 co rusz wybija mi bezpiecznik,Bezpiecznik od czego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16402-alternator/page/5/#findComment-156236 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Bezpiecznik od czego? Bezpiecznik od wskaznika paliwa i temperatury silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16402-alternator/page/5/#findComment-156221 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Grelu, myślę że należało by zdjąć klemy sprawdzić czy jest pobór prądu bo wiadomo że jest odłączyć pompę , sprawdzić , następnie czujnik no i sprawdzić masy i przewody od alternatora a tak przy okazji znajdź trochę czasu i zapraszam tu http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=23972&postdays=0&postorder=asc&highlight=witamy&start=1098 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16402-alternator/page/5/#findComment-156176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.