Gość Anonymous Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Witam. i jak się wyjaśniła sprawa z temperaturą   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witam. Jestem już po wymianie termostatu. Przysłoniłem trochę jeszcze chłodnice i jest OK temperatur ma około 90 stopni i szybciutko się nagrzewa. Dzięki wszystkim za pomoc i cenne rady. Pozdrawiam i szerokiej drogi mnóstwa kilometrów bez napraw.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 No właśnie zauważyłem , że u mnie jest podobnie 2,3 kreska i nic w góre. No nic będe musiał sie rozejrzeć za termostatem. Widzę u stachowiaka komplet - wkład plus uszczelka za 39 zeta. Przyjrzałem się jadąc 64 km wskazówka dochodzi po 15 km do temp 86 ( 3 kreska ) po 30 km udało osiągnąc 90 stopni ale tylko na moment później utrzymywała się wskazówka w okolicach 88 stopni. Po zatrzymaniu temperatura praktycznie w momencie leci na 86-84 . W aucie robi się ciepło po 15-20 minutach . nic kupie termostat i zaryzykuję a pytanie mam wrażenie , że ubyło mi trochę płynu ze zbiorniczka wyrównawczego . jaki powinien być prawidłowy poziom :-) bo tu tak jakoś dziwnie jakby na zgrzewie tego zbiornika - poziom mam coś ciut pod. No i czym by uzupełnić nie wiem jaki płyn mam w środku . Czy mogę dolać różowego od skody , VW ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Witam. Niepowinno się mieszać płynów np czerwony z zielonym , bo jedne są z krzemianami a inne bez. Płyny to nie majątek , wylej wszystko i wlej nowy np: Borygo . Płyny powinno się wymieniać co 2-3 lata chyba że wlany jest taki na 5lat (fabryczny) Przed wymianą płynu watro przepłukać cały układ wodą lub wodą z plynem do czyszczenia chłodnic. Jak już musimy dolewać plyn do chłodnicy to najlepiej taki sam lub wode zdemineralizowaną - nigdy z kranu bo wytworzy się kamień i pogorszą sie parametry chłodzenia silnika . Jak musimy mieszać płyny to owszem ale przy najbliższej sposobności wymienić wszystko na nowy. Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Termostat do mnie już idzie będę go miał w przyszłym tygodniu. Więc płyn będzie spuszczany. Szczerze powiedziawszy wymieniany był w zeszłym roku . więc pewnie wystarczy jak się doleje pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.