Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 jak dla mnie biały to biały a nie siwy(szary) czy niebieskawy(siny),kontroluj płyn chłodzenia i olej czy ubywa przez jakiś czas i napisz czy są jakieś ubytki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniel GSi Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Jakby sprawdzic kompresje to mozna wykluczyc uszkodzone pierscienie, a jak ani oleju ani plynu nie ubywa to nie ma sie przeciez czym martwic, tylko sprawdzac raz na jakis czas i po problemie, zreszta teraz jest zimno to para z tlumnika idzie jak glupia, a ja mam takie wrazenie ze auto bez kata daje wieksze obloki spalin (jak jest zimno) niz autko z katem tak przynajmniej ostatnio zauwazylem jak stalem obok vectry z katem to z mojego kuzyla ostro ta para z tlumnika a z vectry mniej, chociaz oba silniki zdrowe   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 a ja mam takie wrazenie ze auto bez kata daje wieksze obloki spalin (jak jest zimno) niz autko z katem tak przynajmniej ostatnio zauwazylem jak stalem obok vectry z katem to z mojego kuzyla ostro ta para z tlumnika a z vectry mniej, chociaz oba silniki zdrowe no to normalne zjawisko jest,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 a może to poprostu chrzczone paliwo??, zatankuj na innej stacji i sie przekonasz (inna stacja to inny koncern nie taka sama 5km dalej)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.