Skocz do zawartości

Cofajaca sie ropa w 2.0 DTI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam!

Mam pytanie: Czy ktoś z was miał przypadek cofającej sie ropy?

Zauwazylem ze po dluzszym postoju auto ciezko mi odpala. musze wspomagac sie plakiem :wesoly:.

jak sprawdzic czy moje przypuszczenia sa sluszne? Jak ewentualnie pozbyc sie tej usterki?

dziekuje za odpowiedz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tak są takie zawory stosowane tylko to jest rozwiązanie tymczasowe wiemy wtedy że pompa jest już uszkodzona i po jakimś czasie może nam odmówić posłuszeństwa ci co myślą że zamontują zaworki i do końca żywotu auta będą tak jeździć często się mylą

 

Poprawiłam ort/Tajga

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz to mam taki zawór zwrotny na sprzedaż. Jest to orginalny zawór zawór zwrotny od pompy paliwa montowanej w silnikach 2,0 DTI (Y20DTH/DTL). Kupiłem go ale naszczęście u mnie byla tylko uszkodzona kopułka filtra paliwa i przewód paliwowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności