Skocz do zawartości

Ogrzewanie temperatura mróz


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam mam problem z ogrzewaniem zauważyłem to przy wysokim mrozie -10, -20 . W trasie wcale nie łapie temperatury jest na 0. Jeśli postoi w miejscu na włączonym silniku to jest wszystko oka. Co to może być? Czy to jest normalne przy takich temperaturach??? Czy moze to być spowodowane ze płynu jest za mało?? Jak włożyłem karton przed chłodnicem to jest wszystko ok. Prosze o pomoc pozdrawiam.

Vectra C 1.8 2005r

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Cześć kolego. wszystko jest ok. jak jeździsz to ochładzasz silnik mój przy tych temperaturach po 20 km dopiero się rozgrzał. możesz dawać karton przed chłodnice to będzie trochę oszczędniej tylko wtedy pilnuj temperatury. żeby znów się przegrzewał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

na początku dowiedz się więcej o termostatach na forum, moim zdaniem morze być niedogrzany wtedy pomaga karton ale bez przesady żeby wcale się nie grzał np: teraz na dworze było minus 18 C przejechałem moją viki jakieś 15 km i temp była około 80C bez zasłoniętej chłodnicy na autostradzie jazda około 120km

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Siemka wszytskim,

 

masz uszkodzony termostat, ja wczoraj miałem to samo u mojej vectry wumieniłem termostat i jest wszytsko ok:).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam,

vectra 2,2 dti,2004 rok, mam bardzo podobne objawy, trudności z odpaleniem (TYLKO) po nocy, wyświetla mi się kluczyk na tle samochodu, gdy odpalę po 20 metrach kluczyk znika, temp. natomiast 0 stopni, dopiero jak wyjadę w trasę to po około 20 km temperatura 70 stopni, - czy to tez prawdopodobnie termostat?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam,

vectra 2,2 dti,2004 rok, mam bardzo podobne objawy, trudności z odpaleniem (TYLKO) po nocy, wyświetla mi się kluczyk na tle samochodu, gdy odpalę po 20 metrach kluczyk znika, temp. natomiast 0 stopni, dopiero jak wyjadę w trasę to po około 20 km temperatura 70 stopni, - czy to tez prawdopodobnie termostat?

Świeczki kolego sprawdz na 100% któraś padła miałem tak w ubiegłą zimę . Bardzo łatwy sposób do sprawdzenia weż gruby kabel do + z akumlatora i do świeczek jak iskrzy to jest ok jak nie to wymiana , pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Pytanie troche z innej beczki, ja mam Vectre B x20Dth (2.0 Diesel 16V) temperatura latem to okolo 90-95*C, zimą max 90 ale raczej nie mialem wiekszego problemu ze zlapaniem normalnej temperatury, jak jest u was ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

koledzy do jasności temp silnika przy niskich temp nie będzie taka sama jak przy upałach jak wydaje wam się że jest za niska wystarczy przykryć czymś część chłodnicy i po kłopocie

 

 

A co ważne trzeba uważnie potem obserwować temp żeby znów nie była za wysoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności