Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Witam Wszystkich forumowiczów. Mam opla kadett'a 1.4 z gazem (97 rocznik w papierach:),biał HB 3-drzwiowy. Za każdym razek, gdy chciałem dać gazu przy ruszaniu to gasł. Trzeba było "wyczuć pedał gazu" , aby wpadł na wyzsze obroty. Teraz będę wymieniał silnik (gdyż ten ma dziure za kolektorem, wywaliło mi korbowód). Czy wraz z nowym silnikem powtórzy się ten problem? Dodam jeszcze,że wymienione ma pasek rozrzadu,klinowy,tarcze,klocki, rozrusznik, przewody,świece a nawet tłumik,bo był na głucho zatkany jakąś siatką... I dosłownie 2 dni przed rozwaleniem silnika gazownik z Stacji kontroli pojazdów wszystko mi niby ustawił (benzyne i gaz), gasniecie nadal było. Teraz czekam na remont... Proszę o rady i pomoc. Dziękuję i pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 miałam to samo, jednak w tigrze http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif problemem był elektrozawor   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 a jak to można naprawić?? http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/bored.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Rozumiem, że stary silnik poszedł na śmietnik. Wsadzisz nowy silnik, jeśli jest sprawny to nie powinno być z nim żadnych problemów. Na starym silniku mogłeś mieć problemy z kompresją.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 wiem,ze "nowy" silnik to też 1.4, mają w nim być wymienione od razu pierścionki i panewki-stary brał olej. z zepsutego silnika ma być wzięta góra, bo w tamtym jest troche inna-podłączenia paliwa czy coś takiego... rozumiem,że jesli w tym kompresja będzie ok,to nie powinienem mieć problemu jak w temacie?? a stary silnik chyba na pamiatkę zostawie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 że jesli w tym kompresja będzie ok,to nie powinienem mieć problemu jak w temacie??Nie wiadomo, co było nie tak z tamtym silnikiem, ale taki brak mocy przy ruszaniu to często wina niskiej kompresji (czasami wręcz bliskiej zeru na pojedyńczych cylindrach).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 a mogłaby być to wina np. pęknietej membranki albo dziurki w niej,tak kiedys mi mechanik powiedział. mam nadzieje,ze jak silnik zostanie naprawiony to problem zniknie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.