Gość maniek02 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 WITAM!!! Jak wymienić płyn hamulcowy w corsie B z 1994 roku bez ABS'u, bo znajomy mechanik doradził mi abym wymienił płyn hamulcowy bo mam taki przypadek ze niekiedy mam pedał hamulca "twardy" a za kilka hamowań jest "miękki" i powiedziano mi ze mogę mieć lekko zapowietrzony układ bądź już stary płyn który nie ma swoich właściwości i teraz jeśli ktoś wie, lub to robił to niech mi opisze co i jak, gdzie odkręcić gdzie spuścić, gdzie są odpowietrzniki itp itd dzięki panowie i Panie poprawiłam orty/Niedźwiedź   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Jeżeli nigdy tego nie robiłeś to zostaw to mechanikom. Stówka nie majątek a życie może uratować.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Stówka nie majątek a życie może uratować.Jaka stówka, w ASO taka usługa kosztuje ok. 40 zł   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 No Właśnie 40zł a jak nie to tak sie zabawa może skończyć. A 100zł napisałem bo corsa jest z 94r i na samym płynie to się pewnie naprawa nie skończy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 to nic skomplikowanego, gorzej jak sie odpowietrzniki uwala to wtedy buba, a wiec po koloej: 1) sciagasz kola (jak masz mozliwosc to 4 naraz) jak nie to kazde po kolei odkrecajac odpowietrznik a druga osoba pompuje pedalem hamulca, 2) po oproznieniu ukladu i zakreceniu wszystkich opowietrznikow zalewamy nowym plynem zbiorniczek pod maska 3) osoba w srodku pompuje pedalem az bedzie mega twardy i nie da rady pompowac, 4) wtedy zaczynamy odpowietrzanie OD NAJDALSZEGO KOLA OD SERWA to bardzo istotne, 5)wezyk zakładamy na odpowietrznik to buteleczki przezroczystej (najlepiej). OSoba siedzaca w srodku zaczyna pompowac a Ty odkrecasz odpowietrznik az bedzie wyplywac sam plyn bez pecherzy powietrza, jesli tak jest to zakrecasz, (trzeba wziac pod uwage ze w zbiorniczku pod maska moze byc juz malo i trzeba stan kontrolowac zeby nie zasysalo powietrzza) 6) po odpowietrzeniu 1 kola (tylne prawe) przechodzimy do tylnego lewego, nastepnie prawe przednie i lewe przednie z takimi samymi czynnosciami jak w pkt, 5 7) dla pewnosci ja po odpowietrzeniu wszystkich 4 kol odpowietrzam jeszcze raz dla pewnosci, jesli jest ok to usowam nadmiar plynu ze zbiorniczka (jesli jest) do poziomu miedzy max i min i cala robota skonczona Chyba niczego nie zapomnialem albo sie nie pomylilem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 hmmm daliśice mi do myślenia... [ Dodano: Wto Sty 13, 2009 11:38 ] tzn tak: tarcze przód, klocki mam wymienione, tył bebny, szczeki, cylinderki, samoregulatory itp itd [ Dodano: Wto Sty 13, 2009 11:49 ] hmmm jednak podjade do mechanika w sumie koszty błache a dawid_s_as, heheh nastraszył mnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 pewnie jak nie czujesz sie na silach i nie jestes pewien to nie ma co kozaka zgrywac,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.