Gość Anonymous Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Auto stało 2 tygodnie , odpalił bez Problemu , wszystko było oki przez 5 minut , dodałem gazu i przestał palić na dwóch 1 cylindrach , sprawdziłem swiece , przewody , wyczysciłem kopółke, iskra jest ale dwie 1 swiece są suche, przekładałem wtryskiwacze , bez rezultatów a co najgorsze ze na gazie tez nie chodzi na tych 2 cylindrach.... 2.0 8v bezyna omega A ( proszę o pomoc)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16864-problem-z-silnikiem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Na początek należałoby trochę kultury przywitać się i przedstawić tak jak robią to inni tu: http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=23972&postdays=0&postorder=asc&start=0 Co do pytania - jeśli ten problem występuje zarówno na jednym i drugim paliwie to problem upatrywałbym w układzie zapłonowym - dokładne sprawdzenie elementów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16864-problem-z-silnikiem/#findComment-203560 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 układ zapłonowy albo obwody emulatora wtrysków   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16864-problem-z-silnikiem/#findComment-200963 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam, proszę o poradę mam problem z omegom b 2,5 V6 ponieważ, dochodzi do 4 tys. obrotów i czuć samochód staje i nie przyspiesz traci moc na benzynie jak i na gazie i jest jeszcze drugi problem nie wiem jak to się nazywa ale spróbuje wytłumaczyć: z prawej strony z boku pośrodku silnika wychodzi metalowa rurka przez która leci gorące powietrze lecz ta rurka jest łączona z przodu silnika zaraz za chłodnicą oryginalnie gumowym wężem o długości 10cm. z drugą taka samą rurka która wchodzi z drugiej strony silnika i problem się pojawił że, wytwarza się taka temperatura że pali te wszystkie nawet odporne na wysoką temperaturę węże a nie było tego wcześniej bo jak go kupiłem to był założony zwykły gumowy wężyk wytrzymywał pół roku zanim to się stało a teraz tamte pali węże w ciągu 1h pracy silnika dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16864-problem-z-silnikiem/#findComment-103356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Sprawdz błędy. Stawiam na czujnik wałków rozrządu,wału. Co do 2 sprawy może chodzi ci o egr ? Niech inni się wypowiedzą w temacie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16864-problem-z-silnikiem/#findComment-103348 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Sprawdz błędy. Stawiam na czujnik wałków rozrządu,wału. Co do 2 sprawy może chodzi ci o egr ? Niech inni się wypowiedzą w temacie. witaj dzięki za odpowiedz ale ja nie wiem co to jest ten egr ale ta rurka jest grubości palca i tak jak by ona wychodzi z jednej strony kolektora i łaczy sie z taka sama rurka co niby wchodzi z drugiej strony kolektora jak nie ma tego weza co te 2 rurki łaczy to głosno chodzi i przy dodaniu gazu wylatuje z niej goroce powietrze i czuc spaliny [ Dodano: Pią Lut 05, 2010 21:48 ] dzięki za odpowiedz ale ja nie wiem co to jest ten egr ale ta rurka jest grubości palca i tak jak by ona wychodzi z jednej strony kolektora i łączy się z taka sama rurka co niby wchodzi z drugiej strony kolektora jak nie ma tego węza co te 2 rurki łączy to głośno chodzi i przy dodaniu gazu wylatuje z niej gorące powietrze i czuć spaliny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16864-problem-z-silnikiem/#findComment-103337 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 alfa, jeśli możesz to daj fotkę tego miejsca gdzie i jak był podłączony ten wężyk uzyskasz wówczas konkretną odpowiedź,nikt nie chce strzelać w ciemno Tak na wszelki wypadek jak byś nie wiedział jak dać zdjęcie to zobacz tu http://forum.opel24.com/umieszczanie-zdjec-na-forum-instrukcja-vt25686.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16864-problem-z-silnikiem/#findComment-103286 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Tak, idą rurki połączone wężami ale są to elementy systemu powietrza wtórnego jest to układ składający się również z kilku zaworów, przewodów i pompy. Do kolektora wylotowego powinna być wprowadzona przy pomocy pompy (w określonej sytuacji i czasie) pewna ilość powietrza, a regulowane jest to poprzez zespół sterowania. Z tego co piszesz to tak jakby zawory były otwarte czy pompa ciągła sobie spaliny i topiło węże.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16864-problem-z-silnikiem/#findComment-103281 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.