Gość Anonymous Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Auto stało 2 tygodnie , odpalił bez Problemu , wszystko było oki przez 5 minut , dodałem gazu i przestał palić na dwóch 1 cylindrach , sprawdziłem swiece , przewody , wyczysciłem kopółke, iskra jest ale dwie 1 swiece są suche, przekładałem wtryskiwacze , bez rezultatów a co najgorsze ze na gazie tez nie chodzi na tych 2 cylindrach.... 2.0 8v bezyna omega A ( proszę o pomoc)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Na początek należałoby trochę kultury przywitać się i przedstawić tak jak robią to inni tu: http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=23972&postdays=0&postorder=asc&start=0 Co do pytania - jeśli ten problem występuje zarówno na jednym i drugim paliwie to problem upatrywałbym w układzie zapłonowym - dokładne sprawdzenie elementów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 układ zapłonowy albo obwody emulatora wtrysków   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam, proszę o poradę mam problem z omegom b 2,5 V6 ponieważ, dochodzi do 4 tys. obrotów i czuć samochód staje i nie przyspiesz traci moc na benzynie jak i na gazie i jest jeszcze drugi problem nie wiem jak to się nazywa ale spróbuje wytłumaczyć: z prawej strony z boku pośrodku silnika wychodzi metalowa rurka przez która leci gorące powietrze lecz ta rurka jest łączona z przodu silnika zaraz za chłodnicą oryginalnie gumowym wężem o długości 10cm. z drugą taka samą rurka która wchodzi z drugiej strony silnika i problem się pojawił że, wytwarza się taka temperatura że pali te wszystkie nawet odporne na wysoką temperaturę węże a nie było tego wcześniej bo jak go kupiłem to był założony zwykły gumowy wężyk wytrzymywał pół roku zanim to się stało a teraz tamte pali węże w ciągu 1h pracy silnika dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Sprawdz błędy. Stawiam na czujnik wałków rozrządu,wału. Co do 2 sprawy może chodzi ci o egr ? Niech inni się wypowiedzą w temacie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Sprawdz błędy. Stawiam na czujnik wałków rozrządu,wału. Co do 2 sprawy może chodzi ci o egr ? Niech inni się wypowiedzą w temacie. witaj dzięki za odpowiedz ale ja nie wiem co to jest ten egr ale ta rurka jest grubości palca i tak jak by ona wychodzi z jednej strony kolektora i łaczy sie z taka sama rurka co niby wchodzi z drugiej strony kolektora jak nie ma tego weza co te 2 rurki łaczy to głosno chodzi i przy dodaniu gazu wylatuje z niej goroce powietrze i czuc spaliny [ Dodano: Pią Lut 05, 2010 21:48 ] dzięki za odpowiedz ale ja nie wiem co to jest ten egr ale ta rurka jest grubości palca i tak jak by ona wychodzi z jednej strony kolektora i łączy się z taka sama rurka co niby wchodzi z drugiej strony kolektora jak nie ma tego węza co te 2 rurki łączy to głośno chodzi i przy dodaniu gazu wylatuje z niej gorące powietrze i czuć spaliny   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 alfa, jeśli możesz to daj fotkę tego miejsca gdzie i jak był podłączony ten wężyk uzyskasz wówczas konkretną odpowiedź,nikt nie chce strzelać w ciemno Tak na wszelki wypadek jak byś nie wiedział jak dać zdjęcie to zobacz tu http://forum.opel24.com/umieszczanie-zdjec-na-forum-instrukcja-vt25686.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Tak, idą rurki połączone wężami ale są to elementy systemu powietrza wtórnego jest to układ składający się również z kilku zaworów, przewodów i pompy. Do kolektora wylotowego powinna być wprowadzona przy pomocy pompy (w określonej sytuacji i czasie) pewna ilość powietrza, a regulowane jest to poprzez zespół sterowania. Z tego co piszesz to tak jakby zawory były otwarte czy pompa ciągła sobie spaliny i topiło węże.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.