Gość betagoo Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Korozja, ale pech. Jak kupowałem Astrę to korozja była jednym z ważniejszych tematów. Wszystkie "fachowe" czasopisma rozpisują się jaka to II odporna na rdzewienie. Muszę popłakać, że mam korodującą Astrę. Czy tylko ja mam ten kłopot? Poniżej fotki i opis miejsca korozji. Zaś trzeba szykować kasę na blacharza. http://www.opelastrag.seonetshop.pl/korozja-w-astrze-g-zdarza-sie.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17053-korozja-w-astrze-g/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 nie ty pierwszy i nie ostatni czesicej wychodzi na autach bitych no ale ze u ciebie to moim zdaniem swaodczy o 2 rzeczach - auta z gliwic to poporstu pordukt na polski rynek ktorego nigdze indzeij by nikt nie kupil (piszemy oczywisice o astrze) no i ze nei tylko astra ale i vectry i omegi maja takie problemy to nadal zostanei to znakeim naszej ulubionej marki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17053-korozja-w-astrze-g/#findComment-201644 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 widziałem juz nie jedną Astrę G z rudawym nalotem, ale pomyślałem..... pewnie powypadkowa, a do tego jeszcze niechlujnie naprawiona..... a Tu widzę ... choć w sklepach są dostępne reperaturki tylnych błotników do astry II, więc chyba ktoś z nich musi korzystać A ten artykuł w AŚ też czytałem Myślałem że powiedzenie "Ople to rdzewieją już w katalogach" jest już nie aktualne, od chwili zakończenia produkcji Vectry B, Omegi B, Corsy B i Astry F Choć i może fabryka w Gliwicach dokłada tu swoje (księgowych maja dobrych)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17053-korozja-w-astrze-g/#findComment-201641 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 nie ma roznicy czy Gliwice czy Luton technologia jest ta sama opel tak juz ma i nic na to nie poradzimy nowsze modele maja lepsze zabezpieczenie ale nie tak idealne jak w AUDI z tym ocynkiem w oplu to troche przesada bo nie jest ocynkowane cale tylko najwazniejsze (czytaj najbardziej narazone elementy)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17053-korozja-w-astrze-g/#findComment-201639 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusmobil Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Gawlak, jestes w błedzie jest różnica czy autko jest z polski czy nie,wykonanie elementów i montaż sa różnych jakosci   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17053-korozja-w-astrze-g/#findComment-201457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 elementy powinny byc wykonane tak samo nie robia ich w fabryce sa dostarczane od podwykonawcow po cos maja kontrole jakosci co do skladania to moze i masz racje ale z tego co gdzies mi wpadlo w ucho to wlasnie polskie fabryki maja najlepsze oceny pod tym wzgledem a ze w kazdej sa myki i wtopy to wie kazdy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17053-korozja-w-astrze-g/#findComment-201453 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusmobil Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Gawlak, elementy powinny byc wykonane tak samo ale......... nieraz to co nie poszło w świat do gliwic poszło i było ok kwestia dogadania mowie o elementach nie widocznych golym okiem przez użytkownikow opli ale ogólnie fabryka z gliwic cieszy sie dobra renomą i dlatego dostała zafire 2   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17053-korozja-w-astrze-g/#findComment-201452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 elementy powinny byc wykonane tak samo nie robia ich w fabryce sa dostarczane od podwykonawcow po cos maja kontrole jakosci jak bylem na produkcji w gliwicach to walsnei sie chwalili tym ze nie dostaja juz wytlozconych blach tylko robia sami z blachy z rolki i tu wlasnie pojawia sie problem - bo po wysztancowaniu ranty nei sa juz cynkowane...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17053-korozja-w-astrze-g/#findComment-201322 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Blacha do fabryki w Gliwicach przychodzi z Niemiec w rolach i jest już ocynkowana obustronnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17053-korozja-w-astrze-g/#findComment-185504 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 po wysztancowaniu ranty nei sa juz cynkowane... jest już ocynkowana obustronnie.na kij taki ocynk jak na laczeniach ruda wylazi Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17053-korozja-w-astrze-g/#findComment-185496 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.