Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 a u mnie jest taki problem, po przekładce silnika na 3.0 przestał mi chodzić obrotomierz oryginalny. Ale to norma bo doszło 2 cylindry, więc wziąłem od znajomego licznik od angola V6, narazie mam wszystko w milach ale to wymienie. Problem jest taki że mimo że obrotomierz się uspokoił to i tak faluje. Falowanie nasila się od niskich a na wysokich obrotach to już wskazówka ma wachanie z 1 cm... nie wiem o co chodzi.... niby 6 garów to 6 garów co nie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/171-problem-z-obrotomierzem-po-przek%C5%82adce-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 no niby tak.. a nie myslales o wrzuceniu w obwod jakiegos malego kondensatora w celu ustabilizowania tych wachan? a co do licznika w milach.. moze skrec z tych dwoch zegarow jedne dobre?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/171-problem-z-obrotomierzem-po-przek%C5%82adce-silnika/#findComment-366519 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 no tak chce zreobić ale mile mi narazie nie przeszkadzają, chciałem mieć po prostu obrotomierz... kondensator w obwód?? jakiej pojemności?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/171-problem-z-obrotomierzem-po-przek%C5%82adce-silnika/#findComment-366492 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 wiem ze kondensator ustabilizowalby prad plynacy przewodem sygnalowym do obrotomierza. co do pojemnosci to zalezy od wartosci tego pradu. napewno sa jakies wzory na to ale a za cienki jestem mysle ze na www.elektroda.pl ktos ci odpowie na to pytanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/171-problem-z-obrotomierzem-po-przek%C5%82adce-silnika/#findComment-366490 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 A może jest jakaś dodatkowa różnica w zegarach odnośnie silnika V6 i R6??? Poprawcie mnie jeżeli się mylę. pp   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/171-problem-z-obrotomierzem-po-przek%C5%82adce-silnika/#findComment-366334 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 ale Bc30se ma silnik w ukladzie V i zegary tez ma w ukladzie V, czyz nie jest tak?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/171-problem-z-obrotomierzem-po-przek%C5%82adce-silnika/#findComment-366327 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 nie, ja mam rzędówke w omedze B, PATRZ PROJEKTY, nie ma różnicy dla obrotomierza czy to jest V czy R, ważna jest liczba cylindrów. W omedze B podaje impuls cewka przez motronik, w A sama cewka. Nie wiem właśnie co motronik robi z tym impulsem.....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/171-problem-z-obrotomierzem-po-przek%C5%82adce-silnika/#findComment-366273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.