Skocz do zawartości

problem z obrotomierzem po przekładce silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

a u mnie jest taki problem, po przekładce silnika na 3.0 przestał mi chodzić obrotomierz oryginalny. Ale to norma bo doszło 2 cylindry, więc wziąłem od znajomego licznik od angola V6, narazie mam wszystko w milach ale to wymienie.

 

Problem jest taki że mimo że obrotomierz się uspokoił to i tak faluje. Falowanie nasila się od niskich a na wysokich obrotach to już wskazówka ma wachanie z 1 cm... nie wiem o co chodzi.... niby 6 garów to 6 garów co nie?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/171-problem-z-obrotomierzem-po-przek%C5%82adce-silnika/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no niby tak.. a nie myslales o wrzuceniu w obwod jakiegos malego kondensatora w celu ustabilizowania tych wachan?

 

a co do licznika w milach.. moze skrec z tych dwoch zegarow jedne dobre? :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/171-problem-z-obrotomierzem-po-przek%C5%82adce-silnika/#findComment-366519
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no tak chce zreobić ale mile mi narazie nie przeszkadzają, chciałem mieć po prostu obrotomierz... kondensator w obwód?? jakiej pojemności?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/171-problem-z-obrotomierzem-po-przek%C5%82adce-silnika/#findComment-366492
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wiem ze kondensator ustabilizowalby prad plynacy przewodem sygnalowym do obrotomierza. co do pojemnosci to zalezy od wartosci tego pradu. napewno sa jakies wzory na to ale a za cienki jestem :twisted: mysle ze na www.elektroda.pl ktos ci odpowie na to pytanie :D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/171-problem-z-obrotomierzem-po-przek%C5%82adce-silnika/#findComment-366490
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

nie, ja mam rzędówke w omedze B, PATRZ PROJEKTY, nie ma różnicy dla obrotomierza czy to jest V czy R, ważna jest liczba cylindrów.

 

W omedze B podaje impuls cewka przez motronik, w A sama cewka. Nie wiem właśnie co motronik robi z tym impulsem.....

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/171-problem-z-obrotomierzem-po-przek%C5%82adce-silnika/#findComment-366273
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności