Skocz do zawartości

Mocny silnik w kadecie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Co straszycie chłopaka.

Swap na 2.0 8v to nie filozofia.

Trzeba zmienić zawias, skrzynie i hamulce ale jak kupisz jakiś komplecik to będziesz wszystko miał.

Ja kupiłem od kumpla cały przód od Vectry z silnikeim C20NE. Mam wszystko.

Co trzeba zmienić wkładając motor z Verki czy z cali?

lewa łapa z poduszką bo w kadecie jest do ściany a w verce na sankach.

Kolumny mc, persona zx verki podejdą tylko poduche trzeba z łożyskiem od Astry dokupić.

Drążki kierownicze od Kadzie (wspomaganie podchodzi z very a półośki te kierownicze z kadzia.

Półośki normalnie z Verki wchodzą.

Najgorzej jest z elektryką bo trzeba wiedzieć gdzie wiązkę przeciąć i wyjąć. Jak masz pojęcie o elektryce to sobie poradzisz.

Luty marzec max kwiecień będe robił u siebie własnie taką przekładkę, więc postaram się o jakiegoś manuala.

Taka przekładka wyniesie max 1500 zł ja za cały przód Very zapłaciłem 900 zł i miałem w niej wszystko łącznie z hamulcami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja właśnie zachęcam!tam jeden kolega przesadził z kosztami z deko.ja podałem najłatwiejszy sposób włożenia 2.0(samego silnika).przyznasz że z zawieszeniem ,hamulcami,skrzynią i resztą jest trudniej i drożej.można też przerobic tego c16nz na wielopunkt(se).też tanie i w miare łatwe a efekt jest niezły.więc ja jaknajbardziej zachęcam do modzenia tego silnika bo baza(8v) jest dobra do przeróbek za niewielkie pieniądze.tym bardziej w kadecie,który jest leciutki. :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukaszzz, wersja LS czyli Ledwie sportowa ;) innymi mówiąc nie masz nic.

Moj sedan tez jest LS waży zaledwie 930 kg a przy C16NZ jedzie jak głupi.

przyznasz że z zawieszeniem ,hamulcami,skrzynią i resztą jest trudniej i drożej.

więc zawiecha wiadomo ze musi być inna, bynajmniej macpersony. Hamulce t pikuś tzw. plug and play, tarcza 256mm i zaciski ATE dają radeskrzynia to bym proponowała kupić z silnikeim co by się w przekładki nie bawić http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif

ale Emil Vectra przyznasz ze nic nie zastapi pojemności. Tak ze Panowie nie gadamy tylko modzimy kadety.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lord_wiader

Hamulce t pikuś tzw. plug and play, tarcza 256mm i zaciski ATE

Tylko wtedy felgi minimum 14", bo 13" się nie mieszczą.

przyznasz ze nic nie zastapi pojemności

Nic nie zastąpi dużej pojemności chyba, że jeszcze większa pojemność ;) (Adam OPEL)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zastąpi dużej pojemności chyba, że jeszcze większa pojemność

Szczerze mówiąc w dzisiejszych czasach Opel produkuje silniki które są zasadniczo małe pojemnościowo, a mają bardzo dużą moc. Na przykład silnik 1,6 turbo (ozn. Z16LET) który dysponuje mocą 180 KM.... a to już wcale nie mało. Jeszce 10 lat temu samochody z taką mocą były uważane za "prawie rajdówki". ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności