Gość Anonymous Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 jak w temacie w tigrze 1.4 zatkałem to dziadostwo meczarnia juz nerwy mi puszczały ale do zrobienia auto jak narazie odpala trzyma obroty rowno prauje z jazda tez ok ale zaraz po zatkaniu gdy rzuszyłem auto było przymulone ja przed zatkaniem ale po paru metrach zaczoł jechac normalnie jeden minus swieci mi sie check ma ktos pomysł jak go w prosty sposob odłaczyc?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17111-zatka%C5%82em-egr/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 mysle ze wtyczke wpioles spowrotem,jesli tak to spruboj odlaczyc aku na 10 min.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17111-zatka%C5%82em-egr/#findComment-200949 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 a to wtyczka ma byc odłaczona po zatkaniu egr?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17111-zatka%C5%82em-egr/#findComment-200850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 mysle ze wtyczke wpioles spowrotem czytaj dokladnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17111-zatka%C5%82em-egr/#findComment-200724 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 pierekh, wtyczka ma być podłączona do zaślepionego EGR. Dobrze jeszcze przed jej podłączeniem odłączyć aku żeby błędy się wykasowały. Szerokości   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17111-zatka%C5%82em-egr/#findComment-200721 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaQ Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Aku wg książki starczy odpiąć na chyba 60 sek.A w praktyce to odepnij na 10 min dla pewnośći. Check nie powinien sie świecić,on sie włacza przy wyższych obrotach i oznacza zaślepiony zawór.Błąd systemu recyrkulacji spalin to chyba był. I wtyczka musi być wpięta. A tak przy okazji tego tematu to mam pytanko do takich lepiej znających sie na tym temacie. Na ang forum jakiegoś opla,ktoś zrobił układ który wpina sie w kostke egr,egr wtedy można wywalic i samą zaślepke przykrecic.To do silnika Z22 coś było,jak to sie ma do innych EGR'ów??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17111-zatka%C5%82em-egr/#findComment-200559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 To do silnika Z22 coś było,jak to sie ma do innych EGR'ów??Masz na myśli zapewne: http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5891&postdays=0&postorder=asc&&start=0 Z tego co wiem patent ten nie został przeniesiony na inne silniki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17111-zatka%C5%82em-egr/#findComment-200441 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaQ Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 GrzECHO, dokładnie o to mi chodziło. No niestety,albo nie da sie,albo nie chciało sie nikomu z tym bawić. Chociaż patent był by niezły.Bo checka by nie wywalało Wielu młodocianych tuningowców mogło by sobie przy okazji fure odchudzić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17111-zatka%C5%82em-egr/#findComment-200332 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Witam. Prosze o wyrozumialosc , bo to moj pierwszy post tutaj. Mam problem z Oplem Tigra 1,6 benzyna.Miesiac temu zaswieciła mi sie pomarańczowa kontrolka na pulpicie i auto zaczelo "szaleć' z obrotami. Pojechalam do mechnika, ktory z kompa odczytal, ze to blad zaworu EGR.Wyczyscił zawor i wszytko wrociło do normy- niestyty tylko na kilka dni. Po kolejnej wizycie okazało sie, ze zawor jest niesprawny i trzeba go wymienić. Wstawilam zamiennik i znów przez 2 tygodnie było ok, po czym problem znów wystapił. Okazalo sie , ze zawór jest sprawny, ale jakies brudy znów weszły w zawor i stąd zapalila sie lampka. Wyczyszczono zawór, a ja postanowilam zmienić mechanika, na takiego ktory znajdzie przyczynę a nie usunie skutek. Dziś lampka znów sie zapalila, zadzwonilam do innego warsztatu, a tam mechanik powiedzial mi, ze nic sie nie da zrobic jak tylko wyremontowac silnik za ok.7000 zł, bo skoro zawór jest sprawny i pomimo to brudy ( wg niego nagar) zapycha zawór to znaczy , ze silnik jest zajechany i nie nadaje sie do uzywania. Jestem załamana!!! Czy z doswiadczenia jakie macie uwazacie, ze to naprawde jedyny sposób??? Czy może mozna zaślepic zawór i wtedy obejdzie sie bez remontu silnika? Czy ktos z Was zna mechanika w Szczecinie, ktory mógłby mi w tym pomóc?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17111-zatka%C5%82em-egr/#findComment-186684 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Nie masz się co załamywać tylko nie słuchaj idoty któremu nawet nie chciało się zaprosić Cię na jakieś oględziny silnika tylko od razu wietrzy grubszą robotę bo kobieta dzwoni/sorry/ Za 7000 to pewnie auto by kupił . Może ktoś Ci poradzi jakiegoś normalnego mechanika w okolicach.A może lepiej odjechać trochę od Szczecina zawsze duże miasto to duże ceny.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17111-zatka%C5%82em-egr/#findComment-186648 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.