Skocz do zawartości

zatkałem egr


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie w tigrze 1.4 zatkałem to dziadostwo meczarnia juz nerwy mi puszczały ale do zrobienia auto jak narazie odpala trzyma obroty rowno prauje z jazda tez ok ale zaraz po zatkaniu gdy rzuszyłem auto było przymulone ja przed zatkaniem ale po paru metrach zaczoł jechac normalnie jeden minus swieci mi sie check ma ktos pomysł jak go w prosty sposob odłaczyc?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierekh, wtyczka ma być podłączona do zaślepionego EGR. Dobrze jeszcze przed jej podłączeniem odłączyć aku żeby błędy się wykasowały. Szerokości

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku wg książki starczy odpiąć na chyba 60 sek.A w praktyce to odepnij na 10 min dla pewnośći.

Check nie powinien sie świecić,on sie włacza przy wyższych obrotach i oznacza zaślepiony zawór.Błąd systemu recyrkulacji spalin to chyba był.

I wtyczka musi być wpięta.

A tak przy okazji tego tematu to mam pytanko do takich lepiej znających sie na tym temacie.

Na ang forum jakiegoś opla,ktoś zrobił układ który wpina sie w kostke egr,egr wtedy można wywalic i samą zaślepke przykrecic.To do silnika Z22 coś było,jak to sie ma do innych EGR'ów??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To do silnika Z22 coś było,jak to sie ma do innych EGR'ów??

Masz na myśli zapewne: http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5891&postdays=0&postorder=asc&&start=0

 

Z tego co wiem patent ten nie został przeniesiony na inne silniki :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GrzECHO, dokładnie o to mi chodziło.

No niestety,albo nie da sie,albo nie chciało sie nikomu z tym bawić.

Chociaż patent był by niezły.Bo checka by nie wywalało :beer:

Wielu młodocianych tuningowców mogło by sobie przy okazji fure odchudzić :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Witam. Prosze o wyrozumialosc , bo to moj pierwszy post tutaj.

Mam problem z Oplem Tigra 1,6 benzyna.Miesiac temu zaswieciła mi sie pomarańczowa kontrolka na pulpicie i auto zaczelo "szaleć' z obrotami. Pojechalam do mechnika, ktory z kompa odczytal, ze to blad zaworu EGR.Wyczyscił zawor i wszytko wrociło do normy- niestyty tylko na kilka dni. Po kolejnej wizycie okazało sie, ze zawor jest niesprawny i trzeba go wymienić. Wstawilam zamiennik i znów przez 2 tygodnie było ok, po czym problem znów wystapił. Okazalo sie , ze zawór jest sprawny, ale jakies brudy znów weszły w zawor i stąd zapalila sie lampka. Wyczyszczono zawór, a ja postanowilam zmienić mechanika, na takiego ktory znajdzie przyczynę a nie usunie skutek. Dziś lampka znów sie zapalila, zadzwonilam do innego warsztatu, a tam mechanik powiedzial mi, ze nic sie nie da zrobic jak tylko wyremontowac silnik za ok.7000 zł, bo skoro zawór jest sprawny i pomimo to brudy ( wg niego nagar) zapycha zawór to znaczy , ze silnik jest zajechany i nie nadaje sie do uzywania. Jestem załamana!!! Czy z doswiadczenia jakie macie uwazacie, ze to naprawde jedyny sposób??? Czy może mozna zaślepic zawór i wtedy obejdzie sie bez remontu silnika? Czy ktos z Was zna mechanika w Szczecinie, ktory mógłby mi w tym pomóc?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie masz się co załamywać tylko nie słuchaj idoty któremu nawet nie chciało się zaprosić Cię na jakieś oględziny silnika tylko od razu wietrzy grubszą robotę bo kobieta dzwoni/sorry/ 8) Za 7000 to pewnie auto by kupił . Może ktoś Ci poradzi jakiegoś normalnego mechanika w okolicach.A może lepiej odjechać trochę od Szczecina zawsze duże miasto to duże ceny.Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności