Skocz do zawartości

Kolektor ssący ?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zauważyłem że w mojej sinterce coś syczy na odpalonym motorze rzecz jasna.. syczenie dochodzi z okolic kolektora ssącego a gdy dodaje gazu to taki lekki gwizd się wydobywa.. Czyżby poszła uszczelka pod kolektorem ?? obejżałem dziś wszystkie przewody tam idące i nic nie znalazłem.. Prosze o jakieś sugestie i czy ktoś z Was przerabiał wymiane uszczelki kolektora dolotowego w sintrze 2.2 16V :wesoly: bo wydaje mi się że z tym bedzie problem dzięki jego umiejscowieniu... Prosze o porady..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Problemu raczej nie ma. Odkręcasz łapę silnika,odkręcasz dwururkę od kolektora i odkręcasz kolektor od głowicy. Kup od razu uszczelkę rura/kolektor(ok 4 zł-taki "kopnięty"prostokąt). O ile dobrze pamiętam,to potrzebujesz długi klucz nasadowy 13 i 14, nasad 15, torx (lub oczkowy fi8), no i kanał...Powodzenia!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego zdjąć kolektor ssący w sintrze 22 16v to dzień roboty jak się już tego podejmiesz to wstaw uszczelke reinza bo jak wstawisz lipe to będziesz to robił ponownie tak jak ja (uszczelka się odcisneła i skruszała) ale najpierw sobie dokładnie pooglądaj przewody zwłaszcza dokładnie to łączenie tuż nad przepustnicą.ślepą kiszke nad skrzynią,przewód od strony grodzi.Jak byś miał walniętą uszczelke od kolektora ssącego to przy raptownym ,silnym dodaniu gazu na wolnych obrotach pojawia się dzwięk jakby przyklek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rade, ale opisałeś mi kolektor wydechowy a mi potrzeba kolektor ssący.. do niego jest raczej gorszy dostęp...

Faktycznie!!!Sorki :D:beer::beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość Anonymous

Witam.Czy ktoś może wie czy trzeba wyjąć silnik żeby wymienić uszczelkę pod kolektorem ssacym czy można to zrobić bez wyjmowania silnika. ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do wymiany uszczelki oklektora ssacego silnik wyjmowac ??

w V6 sie da bez wyjmowania to w 2,2 tez sie powinno udac

nawet wydechowe da sie zmienic z silnikiem na aucie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daq się kolego to zrobić zdejmnij tylko pokrywe zaworów i plasikowy dolot od filtra na przepustnice. odkręć łapy mocowania silnika te co masz na samym przodzie naciągnij silnik. Tak go utrzymaj na sztywno.załuż uszczelke reinza bo jak założysz jakąś ljpe to ci skruszeje jak skrupka od jajka. i będzie poprawka.tego wozu lipą nie oszukasz.jak ściągniesz listwe wtryskową jest mocowana na 2 śrubach ( uwaga na gumki uszczelniające) to ci się wszystkie torxy pokarzą. czyżby się pojawił przyklekot przy raptownym dodaniu gazu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzięki, 3 godziny i uszkodzoną uszczelkę miałem w ręce.Co do mojej smiesznej sugesti z wyjmowaniem silnika to tak zadecydowali fachowcy bo inaczej nie można a cena zwalała z nóg no i podziękowałem.Kupiłem oryginał dokładnie taka jak tam była bo o tej co piszesz to nie mieli. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności