Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 gawlak powiedz czym mogę zabić silnik. Jakie są przeszkody z tym związane. Bo jeżeli chodzi tu tylko o opiłki to wydaje mi się że tłoczenie 3 atmosfer nieprzerwanie do cylindra skutecznie uniemożliwi dostanie się tam tych opiłków powstałych przy rozwiercaniu i gwintowaniu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17136-naprawa-w-g%C5%82owicy-gwintu-%C5%9Bwiecy-%C5%BCarowej/page/2/#findComment-200623 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 teoria teoria a praktyka praktyka masz 100 % pewnosci ze sie uda ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17136-naprawa-w-g%C5%82owicy-gwintu-%C5%9Bwiecy-%C5%BCarowej/page/2/#findComment-200621 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 ja chce aby wszyscy co grzebią przy autach się wypowiedzieli. Wtedy można rozważyć za i przeciw. Ja nie chce nikomu ani sobie zwalić silnika i potem robić generalki. Wiesz wydaje mi się że wydostające się 3 albo więcej atm przez otwór od świecy (u wylotu świecy będzie spore ciśnienie i będzie dobrze dmuchało) nie pozwoli aby opiłki wpadły do cylindra. Czekam jeszcze na odpowiedz od mojego dobrego znajomego mechanika od diesli. Jak dopowie to napisze co on powiedział. Ma za sobą 20 lat praktyki wiec i wiedzę ma sporą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17136-naprawa-w-g%C5%82owicy-gwintu-%C5%9Bwiecy-%C5%BCarowej/page/2/#findComment-200619 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 myślcie Panowie bo jeżeli się uda to mamy nową metodę która zaoszczędzi nam i sporo kasy i sporo roboty i hehe sporo nerwów związanych z wydawaniem Tak sobie to przemyślałem i po rozmowie z Tobą Uważam że jest to wykonalne aczkolwiek nie wszyscy to zrobią domowym sposobem! Bo wiąże sie to jednak z dużą wiedzą [ zdejmowanie wałka ,wyciaganie wtrysku już o ustawieniach nie wspomnę bo musi to być na zamkniętych zaworach]. Mówimy tu o wyciągnięciu wtryskiwacza! i przez ten otwór podania ciśnienia do cylindra! No i sporo narzędzi do tego przedsięwzięcia będzie potrzebnych! [kompresor ,gwintowniki ,dorabianie końcówek itp. no i uszczelniacze które zniszczymy!A na koniec klucz dynamometryczny aby to poskładać !] Więc czytający ten watek muszą być na to przygotowani!. Jezeli noszą sie z wymianą uszczelniaczy na wtryskach i mają zwalone świece! [gwinty w głowicy] oczywiście Garaż i dostęp do kompresora ,tokarki itp. to mogą sie z tym nowatorskim sposobem pobawić!.Gra warta swieczki . Na pewno będzie to koszt o wiele mniejszy! jak przy zdejmowaniu głowicy.. No i zdecydowanie krótszy!! Juz zauważyłem że Ty jak i Grzesiu! Ja37 masz do tego i wiedzę i narzędzia.. Wiec do roboty Ktoś musi być tym pierwszym! no i na koniec akurat wszystko staram sie udokumentować! Wiec mam też komorę spalania tego silnika! I jak widac jest to bardzo proste rozwiązanie! Bez żadnych załamań itp. wiec powinno to przynieść efekty!! W końcu nie naleci tego przecież 10dkg. tylko drobiny! Powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17136-naprawa-w-g%C5%82owicy-gwintu-%C5%9Bwiecy-%C5%BCarowej/page/2/#findComment-200606 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Wielkie dzięki Brzoza, właśnie chodziło mi o to czy to jest technicznie wykonalne. Chciałem opracować ten sposób bo mam 2 gwinty do regeneracji. Świeczki tam siedzą ale trzeba je będzie w końcu wymienić. Dwa dni temu wymieniałem sobie uszczelnienia na trawerzach wiec na razie nie ruszam bo nie mam kasy ale jak tylko nazbieram to zabiorę się za to. Brzoza jeszcze bym prosił Cię o przysługę. Ja nie mam dostępu do wtryskiwacza wiec tu moja prośba. Gdybyś mógł podać mi dokładne fi zewnętrzne wtryskiwacza i długość gniazda w głowicy. Postaram się zrobić taką końcówkę i wrzucę potem fotkę do tego tematu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17136-naprawa-w-g%C5%82owicy-gwintu-%C5%9Bwiecy-%C5%BCarowej/page/2/#findComment-200601 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 tylko o opiłki to wydaje mi się że tłoczenie 3 atmosfer nieprzerwanie do cylindraa czy kazdy opiłek wyleci?nie ma pewnosci radziłbym ci najpierw spróbować na jakimś złomie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17136-naprawa-w-g%C5%82owicy-gwintu-%C5%9Bwiecy-%C5%BCarowej/page/2/#findComment-200599 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruter Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Ja bym poszedł w odsysanie, albo chociaż dołożył zawirowanie strugi tłoczonego medium(nie koniecznie powietrza- może ropy?)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17136-naprawa-w-g%C5%82owicy-gwintu-%C5%9Bwiecy-%C5%BCarowej/page/2/#findComment-200598 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 ok odsysanie miałoby tez sens ale jak skonstruować ssak. Moim zdaniem musiałbyś zasysać od strony wierconego otworu (chyba że inny patent, z chęcią wysłucham ) Poza tym podawanie jakiej ropy pod dużym ciśnieniem do cylindra wiąże się z posiadaniem bardzo mocnej pompy ja i z tym że z otworu na świece będzie bardzo mocno chlapać co uniemożliwi prace ja i zachlapie cały garaż (warsztat) i komorę silnika i wydaje mi się że cały samochód. Dlatego wybrałem sprężone powietrze. Ciśnienie tłoczonego powietrza podlega jeszcze dyskusji bo chodzi o to aby wydmuch z otworu na świece był mocny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17136-naprawa-w-g%C5%82owicy-gwintu-%C5%9Bwiecy-%C5%BCarowej/page/2/#findComment-200595 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 a czy kazdy opiłek wyleci? nie ma pewnosci Jednak bardzo duże prawdopodobieństwo ! że wylecą Nie miał bym żadnych złudzeń!gdyby ten gwintownik miał otwór! Czyli sam w sobie!! nie był pełny!! . Wtedy wydmuchiwałby na 100% . A tak to musimy go ciągle wyciągać! aby przedmuchało!! .A najważniejsza operacja! to będzie przy samej końcówce!! .Bo wtedy jest to ale?. Że może wpasc! bo gwintownik zatyka drogę wylotu powietrza!! . Jeżeli ktoś z uczestników zna wymiary tego wtryskiwacza! To niech zamieści dane! bo ja nie pamiętam! a ide na 14 do pracy! Powodzenia! Ponadto wydaje mi sie ze kompresor jest wystarczającym aby podolac wyciskowi tych opiłkow z cylindra! Tym bardziej przez otwór swiecy! który nie jest dużych rozmiarów więc ubytków cisnienia nie będzie! W prost przeciwnie! cylinder będzie spełniał role zbiornika!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17136-naprawa-w-g%C5%82owicy-gwintu-%C5%9Bwiecy-%C5%BCarowej/page/2/#findComment-200586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Brzoza mógłbyś dokładnie opisać ten gwintownik i ewentualnie zamieścić jakieś poglądowe zdjęcie?? Jeszcze nigdy nie spotkałem się z gwintownikiem z otworem przez całą oś. ale człowiek uczy się całe życie. Na podstawie tego tematu można by było sobie skompletować zestaw do naprawiania tego nieszczęsnego gwintu do wielokrotnego użytku. nie mniej jednak całą operacje spróbuję przetestować na jakiejś starej głowicy radziłbym ci najpierw spróbować na jakimś złomie na razie nie mam jednak takiej możliwości bo musiałbym to zrobić na takiej samej głowicy razem z blokiem i cylindrem. Chyba że najdę jakiś tani silnik diesla to postaram się to przetestować. Ogólnie wydaje się że metoda będzie sprawna, potrzeba mi tylko jeszcze danych na temat fi zew wtryskiwacza i długości gniazda. Oraz czy w ogóle istnieje gwintownik z otworem w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17136-naprawa-w-g%C5%82owicy-gwintu-%C5%9Bwiecy-%C5%BCarowej/page/2/#findComment-200572 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.