Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Witam Mam takie autko jak w temacie i razem z nim straszny problem, mam instalację gazową. Auto jak zapala na benzynie to chodzi nierówno, tak jakby nie chodziło na którymś garze, po nagłym dodaniu gazu albo się dławi i jakoś powoli zaczyna pyrkać i wkręcać sie na obroty albo gaśnie. Takie problemy są tylko na benzynie. Jak przełącze na gaz to problem znika. Aha jak zapali to po chwili pracy zapala się kontrolka check engine. Odczytywałem kody to wysypało ich sporo, począwszy od sondy lambda przez zawór egr, bogata mieszanka, uszkodzenie wtrysku, praktycznie wszystko co może być możliwe i chciałbym zapytać od czego zacząć naprawę ? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17165-problem-z-x14sz/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chaber Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 mam to samo (no z ta roznica ze na zimnym silniku problem nie wystepuje), u siebie podejrzewam sonde lub czujnik temperatury bo tez mam zbyt bogata mieszanke (czarny dym). Jabys ustalil wczesniej odemnie co bylo przyczyna to daj znac bo nie chcialbym narazac sie na zbedne koszty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17165-problem-z-x14sz/#findComment-200453 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 przede wszystkim wtrysk i egr.zacznij od wtrysku,wymien go bo prawdopodobnie usterka sondy i bogata mieszanka spowodowane sa wlasnie przez niego przy czym sonda moze byc juz do wymiany ale nie koniecznie dlatego okarze sie po zmianie wtrysku i ponownym odczycie bledow.EGR jasna sprawa co trzeba zrobic,wyczyscic i tak samo,po ponownym sprawdzeniu bledow jesli go wyrzuci to zaslepic (tematow na ten temat jest po uszy wiec czytac co,gdzie i jak sie to robi).jesli odrobisz to zadanie domowe,pojezdzij troche a przynajmniej do momentu kiedy zaswieci sie kontrolka check i sprawdz jeszcze raz bledy i jesli beda to napisac jakie dokladnie a nie; praktycznie wszystko co może być możliwe bo to nic nikomu nie mowi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17165-problem-z-x14sz/#findComment-200440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam Jak się okazało miałem zarysowany jeden cylinder, silnik już dawno wymieniony na inny Jednak sam blok, a kolektory zostały stare. I niestety dalej tak ciężko wkręca się na obroty i jest czarny dym ale oleju nie bierze, przejechałem już na tym nowym silniku ok 3 tys km i olej stoi na takim samym poziomie. Tak podejrzewam czujnik TPS, jak wyciągnę z niego wtyczkę to ładnie pracuje, szybko wchodzi na obroty, jednak nie schodzi wtedy na niskie obroty a zostaje na wysokich obrotach ok 2000rpm. Jak wymienię ten czujnik to dam znać co i jak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17165-problem-z-x14sz/#findComment-192030 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 ja mam taki sam problem jak jezdze na benzynie jest wszystko ok przsechodze na gaz jest ok do 3 tys obrotow potem wlancza sie lampka czek i strasznie rwie samochod jak by czkawki dostal, szczytalem kody i wyszlo mi ze mam do wymiany czujnik walka rozrzadu a oprucz tego kod 335 170 200 wtryskiwacze i zaplon, wymienilem zawor EGR jest troche lepiej lecz dalej skacze teraz czekam na czujnik walka rozrzadu i czekam co dalej bedzie moze wy koledzy mieliscie takie same efekty moze ktos cos wie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17165-problem-z-x14sz/#findComment-191613 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.