Skocz do zawartości

Problem z x14sz


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam takie autko jak w temacie i razem z nim straszny problem, mam instalację gazową. Auto jak zapala na benzynie to chodzi nierówno, tak jakby nie chodziło na którymś garze, po nagłym dodaniu gazu albo się dławi i jakoś powoli zaczyna pyrkać i wkręcać sie na obroty albo gaśnie. Takie problemy są tylko na benzynie. Jak przełącze na gaz to problem znika.

Aha jak zapali to po chwili pracy zapala się kontrolka check engine. Odczytywałem kody to wysypało ich sporo, począwszy od sondy lambda przez zawór egr, bogata mieszanka, uszkodzenie wtrysku, praktycznie wszystko co może być możliwe i chciałbym zapytać od czego zacząć naprawę ?

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo (no z ta roznica ze na zimnym silniku problem nie wystepuje), u siebie podejrzewam sonde lub czujnik temperatury bo tez mam zbyt bogata mieszanke (czarny dym). Jabys ustalil wczesniej odemnie co bylo przyczyna to daj znac bo nie chcialbym narazac sie na zbedne koszty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim wtrysk i egr.zacznij od wtrysku,wymien go bo prawdopodobnie usterka sondy i bogata mieszanka spowodowane sa wlasnie przez niego przy czym sonda moze byc juz do wymiany ale nie koniecznie dlatego okarze sie po zmianie wtrysku i ponownym odczycie bledow.EGR jasna sprawa co trzeba zrobic,wyczyscic i tak samo,po ponownym sprawdzeniu bledow jesli go wyrzuci to zaslepic (tematow na ten temat jest po uszy wiec czytac co,gdzie i jak sie to robi).jesli odrobisz to zadanie domowe,pojezdzij troche a przynajmniej do momentu kiedy zaswieci sie kontrolka check i sprawdz jeszcze raz bledy i jesli beda to napisac jakie dokladnie a nie;

 

praktycznie wszystko co może być możliwe

bo to nic nikomu nie mowi :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam

 

Jak się okazało miałem zarysowany jeden cylinder, silnik już dawno wymieniony na inny :beer: Jednak sam blok, a kolektory zostały stare. I niestety dalej tak ciężko wkręca się na obroty i jest czarny dym ale oleju nie bierze, przejechałem już na tym nowym silniku ok 3 tys km i olej stoi na takim samym poziomie. Tak podejrzewam czujnik TPS, jak wyciągnę z niego wtyczkę to ładnie pracuje, szybko wchodzi na obroty, jednak nie schodzi wtedy na niskie obroty a zostaje na wysokich obrotach ok 2000rpm. Jak wymienię ten czujnik to dam znać co i jak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja mam taki sam problem jak jezdze na benzynie jest wszystko ok przsechodze na gaz jest ok do 3 tys obrotow potem wlancza sie lampka czek i strasznie rwie samochod jak by czkawki dostal, szczytalem kody i wyszlo mi ze mam do wymiany czujnik walka rozrzadu a oprucz tego kod 335 170 200 wtryskiwacze i zaplon, wymienilem zawor EGR jest troche lepiej lecz dalej skacze teraz czekam na czujnik walka rozrzadu i czekam co dalej bedzie moze wy koledzy mieliscie takie same efekty moze ktos cos wie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności