Gość Anonymous Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Witam, baaardzo piszczał mi pasek klinowy wymieniony ok 8000km wczesniej... akurat mialem rozrzad do wymiany, wiec poprosilem mechanika, żeby przy okazji przyjrzal sie temu piszczacemu paskowi. i jak bedzie poptrzeba to go wymienil. Pasek jest podobno w dobrym stanie, naciag ok, a pasek piszczy coraz bardziej Oblałem go WD40 efekt max 300km, pozniej znowu zaczal. Nie wiem czy to jakies lozysko czy ten pasek jednak... czy oblewanie go WD40 nie szkodzi?? tak mi mechanik polecil, ze wymieniac sie nie oplaca, bo jest ok, ale zeby go WD40 oblac... Pozdrawiam, qer   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17250-piszczenie-z-ktorym-nic-nie-da-sie-zrobic/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 lepiej sprawdzić dokładnie co tam się dzieje czy to na pewno pasek a nie jakiś napinacz czy rolka i czy przypadkiem nie jest krzywo ustawiony tzn czy nie pracuje po skosie,co do polewanie WD40 to raczej nie powinno się tego robić pomimo tego że powinien być odporny na smary czy oleje ale z czasem i tak go przeżre szybciej się zużyje i może pęknąć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17250-piszczenie-z-ktorym-nic-nie-da-sie-zrobic/#findComment-199628 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 WD40 nie nadaje się do pasów klinowych Polecam: http://www.autokosmetyki.pl/w%C4%82%C5%BArth_do_paskow_klinowych_z_specjalna_dysza_spray,p860.html?manufacturers_id=74 Ale na dłuższą metę trzeba usunąć przyczynę a nie skutek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17250-piszczenie-z-ktorym-nic-nie-da-sie-zrobic/#findComment-199611 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 U mnie też piszczał. Szczególnie po odpaleniu. Potem pisk zanikał. Winna była rolka napinacza. Po wymianie jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17250-piszczenie-z-ktorym-nic-nie-da-sie-zrobic/#findComment-199603 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Czy pasek napędza też alternator?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17250-piszczenie-z-ktorym-nic-nie-da-sie-zrobic/#findComment-199418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Czy pasek napędza też alternator? tak, a czemu pytasz?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17250-piszczenie-z-ktorym-nic-nie-da-sie-zrobic/#findComment-199390 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek1952 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Witam serdecznie. Piszczący pasek to nic innego jak ślizganie się. Oczywiście spowodowane przez alternator bo to on stawia największy opór, szczególnie chwilę po uruchomieniu gdy trzeba doładować akumulator po pobraniu prądu przez rozrusznik. Jak trwa to już od jakiegoś czasu to pewno zdążyło się już wytrzeć kółko pasowe altrnatora. Pozdawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17250-piszczenie-z-ktorym-nic-nie-da-sie-zrobic/#findComment-199191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Przy mojej poprzedniej astrze 1.4 8v tez piszczal pasek. Wygladal na dobrze napiety ale mimo to podciagnolem go jeszcze troche i przestal piszczec... sproboj moze twojej tez pomoze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17250-piszczenie-z-ktorym-nic-nie-da-sie-zrobic/#findComment-199136 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 luźny pasek albo wytarte koło w moim przypadku było to drugie, naciąanie co tydzień już mnie doprowadzało do szału   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17250-piszczenie-z-ktorym-nic-nie-da-sie-zrobic/#findComment-199128 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 A ja mam pytanko Po 4 miesiącach znalazłem przyczynę palącej się non stop kontrolki ładowania i nie działającego obrotomierza- przerwane kable. I gdy naprawiłem usterke zaczął strasznie piszczec pasek trwa to ok pierwszych 2-3 min jazdy potem jest ok. Zabiore się to sprawdzenia paska i rolek ale zdziwiło mnie że wcześniej nie było żadnego piszczenia, czy zlutowanie przerwanych kabli od obrotomierza i kontorli od łądowania mogło mieć wpływ że nagle zaczęłą piszczeć? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17250-piszczenie-z-ktorym-nic-nie-da-sie-zrobic/#findComment-169249 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.