Skocz do zawartości

piszczenie z ktorym nic nie da sie zrobic


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

baaardzo piszczał mi pasek klinowy wymieniony ok 8000km wczesniej... akurat mialem rozrzad do wymiany, wiec poprosilem mechanika, żeby przy okazji przyjrzal sie temu piszczacemu paskowi. i jak bedzie poptrzeba to go wymienil. Pasek jest podobno w dobrym stanie, naciag ok, a pasek piszczy coraz bardziej :D Oblałem go WD40 efekt max 300km, pozniej znowu zaczal. Nie wiem czy to jakies lozysko czy ten pasek jednak...

czy oblewanie go WD40 nie szkodzi?? tak mi mechanik polecil, ze wymieniac sie nie oplaca, bo jest ok, ale zeby go WD40 oblac...

Pozdrawiam,

qer

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej sprawdzić dokładnie co tam się dzieje czy to na pewno pasek a nie jakiś napinacz czy rolka i czy przypadkiem nie jest krzywo ustawiony tzn czy nie pracuje po skosie,co do polewanie WD40 to raczej nie powinno się tego robić pomimo tego że powinien być odporny na smary czy oleje ale z czasem i tak go przeżre szybciej się zużyje i może pęknąć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

WD40 nie nadaje się do pasów klinowych :D

Polecam:

http://www.autokosmetyki.pl/w%C4%82%C5%BArth_do_paskow_klinowych_z_specjalna_dysza_spray,p860.html?manufacturers_id=74

Ale na dłuższą metę trzeba usunąć przyczynę a nie skutek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Piszczący pasek to nic innego jak ślizganie się. Oczywiście spowodowane przez alternator bo to on stawia największy opór, szczególnie chwilę po uruchomieniu gdy trzeba doładować akumulator po pobraniu prądu przez rozrusznik. Jak trwa to już od jakiegoś czasu to pewno zdążyło się już wytrzeć kółko pasowe altrnatora. Pozdawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy mojej poprzedniej astrze 1.4 8v tez piszczal pasek. Wygladal na dobrze napiety ale mimo to podciagnolem go jeszcze troche i przestal piszczec... sproboj moze twojej tez pomoze :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Anonymous

A ja mam pytanko

Po 4 miesiącach znalazłem przyczynę palącej się non stop kontrolki ładowania i nie działającego obrotomierza- przerwane kable. I gdy naprawiłem usterke zaczął strasznie piszczec pasek trwa to ok pierwszych 2-3 min jazdy potem jest ok. Zabiore się to sprawdzenia paska i rolek ale zdziwiło mnie że wcześniej nie było żadnego piszczenia, czy zlutowanie przerwanych kabli od obrotomierza i kontorli od łądowania mogło mieć wpływ że nagle zaczęłą piszczeć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności