Skocz do zawartości

X16SZ brak mocy na ciepłym silniku i błąd nr 18 POMOCY!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mam duży problem z moim oplem 1.6 X16sz od jakiegoś czasu na ciepłym silniku nie ma mocy max na A4 120km/h a pozatym do tego pojawia sie ciągle błąd nr 18. Wymieniem czujnik spalania stukowego dokrciem go 13Nm i dalej sie pojawia i autem nie idzie sie poruszac. Wymienione filtr powietrza , kalbe , świece , czujnik temp. silnik krokowy . Żadnych innych błedów.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17401-x16sz-brak-mocy-na-ciep%C5%82ym-silniku-i-b%C5%82%C4%85d-nr-18-pomocy/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

spróbuj zatankować na innej stacji Ja też miałem taki problem dotankowałem paliwa na renomawanej stacji i problem ustąpił

 

Gość Anonymous

Dzieje sie to na benzynie i na gazie , Filtr paliwa nie wymieniony ale chodzi tak samo na gazie , tankowałem paliwo i gaz na różnych stacjach i to samo.

 

Gość sledzik1102

a jak jest zimny to chodzi dobrze http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif czy problem występuje tylko jak sie rozgrzeje ;)(podaj jak najwięcej informacji o okolicznościach w jakich występuje usterka)

 

Gość Anonymous

Jak jest zimny to idzie jak burza ale wystarczy jak tem. dojdzie do 90 stopni to momentalnie słabnie i wystarczy mała górka i już wyskakuje błąd , nie idzie sie tym autem (samemu bez obciążenia) rozpędzić więcej niż 120km/h na autostradzie o wyprzedzaniu nie ma mowy bo nie ma sił .Na zimnym silniku pali gume na 1 i 2 biegu. A na ciepłym to ledwo rusza. Błąd nr 18 to regulacja spalania stukowego ale wymiana czujnika nic nie pomogła - oczywiście został dokręcony odpowiednim momentem 13Nm.No i oczywiście spalanie Bardzo Duże żedu 15l gazy 12-13 benzyny.

 

[ Dodano: Wto Lut 03, 2009 16:37 ]

Obwód na czujniku spalania stukowego jest raczej sprawny bo dochodzi do niego napięcie.A po odłaczeniu czujnika wyskakuje błąd nr 16 Czyli sam czujnik.

 

Gość sledzik1102

rozumiem ze wymienileś czujnik temperatury cieczy chłodzącej co daje sygnał na kompa a nie ten co daje na zegary

myśle ze przyczyna może lezeć po stronie sondy lambda skoro masz takie wysokie spalanie i muła,(sonda daje sygnał dopiero jak sie nagrzeje) zagrzej go aż bedzie mulił i odłącz na jakiś czas sonde i sie przejedz, (komp ustali sam wszystkie parametry i wejdzie w tryb awaryjny) jeśli bedzie szedł lepiej to masz winowajce

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności