Skocz do zawartości

Reflektory przeciwmgielne


Gość fifek

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak, potrzebne nam będzie do pracy:

- Halogeny

- Kombinerki,

- Lutownica

- Konektory

- Przewody jedno i dwuzyłowe

- Przekaźnik od poloneza do świateł

- Włącznik

- Oprawka bezpiecznika z bezpiecznikiem 20A

- 3 piwka

Czas pracy – coś koło 4 godzin (elektrykiem nie jestm)

 

 

Więc się bierzemy do roboty.

Wszystko podczepiamy wg. Schematu:

Dołączona grafika

Lutujemy ze sobą + z lewego i + z prawego halogena. Masy też możemy polutować.potem + z halogenów przyczepiamy konektor i wtykamy w przekaźnik w pin nr. 87.

Ja wolałem podczepić pod jeden pin 87(na przekaźniku są 2.

Ciągniemy + z akumulatora (obowiązkowo musi być bezpiecznik) i podczepiamy do pinu 30.

Potem idziemy do pojazdu i montujemy nasz włącznik halogenów.

Włącznik podczepiamy do oddzielengo + np. ze skrzynki bezpieczników (można też sie podpiąć do świateł w skrzynce lub też w przełączniku}. Gdy w aucie jest już włącznik lecimy do naszego przekaźnika i wpinamy to w pin 86.

Łapiemy dodatkową masę do przekaźnika (pin 85)

Na końcu podczepiamy pod akumulator + i łapiemy mase np. z aku lub nadwozia jak

u mnie po połączeniu z przekaźnikeim tak to wyglądało:

 

Dołączona grafika

Cała instalacja elektryczna pod Halogeny wyglądała tak:

Dołączona grafika

 

kiedy już wszysdko podczepimy powinno zacząć świecić J

 

A na aucie tak to wygląda – jak mała rajdówka

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tuszok, znam znam, dlatego nie ma już ich w Kadecie.

A manual miał pokazać tylko sposób podłączenia ich w aucie oraz jak zrobić wiązke samemu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności