Skocz do zawartości

sintra 2,2 benzyna tryb serwisowy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam jestem tu swiezy mianowicie kupilem w de sintre 2,2 benzyna 97rok 180tys przebiegu wszystko bylo do poki nie ujechalem jakies 70km a potem jak by ktos 2 cylindry odciol jechalem tak do domu jakies 680km i spalila mi na ten odcinek jakies 150litrow benzyny vmax to 70 czasami 80 km na godzine po drodze wzywalem 2 razy ADAC(posiadam taka takze mam za darmo pomoc) podlaczali sie pod obd i stwierdzil uszkodzony predkosciomiez i powiedzial ze to jest przyczyna awari a auto weszlo do trybu serwisowego wiem ze to co on powiedzial jest smieszno co moze byc przyczyna moze lambda??albo :shock:???nie mam pomyslu i mechanicy tez:(((( moze znajdzie sie ktos madrzejszy i podpowie gdzie szukac??? ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jak podłączyli Cię pod OBD to musiały pokazać się błędy więc jakie to są?

Jak niepamiętasz to niestety najpierw na kompa a potem będziemy się tu wysilać.

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mianowicie obrotomierz nie dziala (to normalne mowil gosc bo motor byl zgaszony przy czytaniu bledow) i blad 2 to uszkodzony predkosciomierz i powiedzial mi ze to moze byc przyczyna:)??powiedzial ze sensor nie czyta z predkosci i to jest przyczyna wejscia w tryb serwisowy albo powiedzial ze katalizator ?? nie wiem co o tym myslec?? aha i sprawdzal zawor EGR czy AGR ten od spalin i jest dobry nawet go slepil i nic ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie wiem czy to pomoże ale znajomy miał problem z regulacją mocą i itd. nie mogli dojść o co chodzi - problem się rozwiązał po naprawie prędkościomierza (chyba linki) jest tam jakiś czujnik. Wprawdzie to był opel astra ale tu może być podobnie....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jak nie działa prędkościomierz to uszkodzony lub wypiety lub uszkodzone przewody przy czyjniku lewego koła od str. kierowcy.Zawór ERG można sprawdzić czy jest dobry, należy go wybudować wcisnąć dolny grzybek do oporu , zatkac palcem otwór podciśnienia , puścić grzybek i powinno nam zassać palec po kilku sekundach puszczamy palec i grzybek powinien doskoczyć do końca.

Błąd 02 lub T02 oznacza:

 

l Sprawdz stan akumulatora

l Sprawdz wszystkie bezpieczniki

l Sprawdz wszystkie polaczenia i wtyczki systemu elektronicznego

l Sprawdz wszystkie polaczenia z uziemieniem

l Przy pomocy informacji uzyskanej od klienta

przeprowadz kontrole wzrokowa systemu elektronicznego

l Po udanym tescie/naprawie przejdz do nastepnego kroku

Wskazówka:

W tym punkcie Diagnostycznej Kontroli Systemu nie

wolno odlaczac akumulatora, poniewaz moduly sterujace pojazdu moglyby stracic zapisane

informacje diagnostyczne.

 

Sprawdz swiece , kable do swiec i inne połączenia , cewke zapłonową itp.

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

na oko wszystko wyglada ok ale nie moge stwierdzic bo na oko chlop w szpitalu umarla ale wydaje mi sie ze polaczenia sa ok :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności