Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Mam Astre II G silnik 1.2-Są dwie sondy czy może mi ktoś powiedzieć/napisać jakie to są sondy,czyli numer ,która jest pierwsza,a ktora druga-w kolejności od kolektora. Aby zbadać która sonda poszła + koszt wymiany w ASO to rzędu 580,- - 600,-zł. Nowe i orginalne świece dostanę dwie w mniejszej cennie i sobie sam wymienie tylko niewiem danych. Proszę o odpowiedzi konkretne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 nr chcesz oryginału czy jakiejś konkretnej firmy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartosz333 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Nie wiem skad oni biora te ceny w ASO... Mnie tez powiedzieli za sonde 580 zl, a w koncu na jednym popularnych sklepow internetowych z czesciami opla kupilem oryginal za 250 zl. Za wymiane chcieli chyba ze 70 zl, a filozofia tego zadna.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinio25 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Artourus czemu chcesz wymienic sonde?? jakies bledy czy podlaczales juz pod kompa? ja u siebie tez wymienialem pierwsza(na slepo)bo mialem bledy ale niewiedzialem od ktorej,ale dawalo mieszanke paliwa zbyt uboga/bogata,kupilem zamiennik na allegro za ok 100pln wymienilem i wszystko gra:)Mialem rowniez do wymiany termostat,czytalem rozne posty na ten temat i jeden wpis mi wszedl do glowy,chyba kolega DAROMV6, napisal ze jak termostat walniety rowniez daje wiecej paliwa,wiec sonda rowniez mogla wariowac z ta mieszanka,Wiec powiedz mi czemu chcesz zmieniac sonde???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Zapaliła sie kontrolka zajechałem pod komp do ASO,oczywiście 110,- w plecy.Powiedział że to sonda ,ale niepowiedział która,a ja też nie spytałem/mój błąd/.Myslalem że jest jedna,więc założenia wyszłem że ją sam wymienie ,ale się ździwiłem jak mi w sklepie powiedział ,ktorą chcę.I tu mam dylemat. Postanowiłem wymienić dwie i będę miał spokoj. Jeżeli chodzi oto jakie to lepiej orginał nr. i zamiennik.Dziekuje wszystkim za wejście w mój temat i rozwiązanie mojego problemu wspólnie.Pozdrawiam i czekam na dalsze odpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 z12xe - uzupełnij swój profil o symbol silnika Przed katalizatorem, czyli pierwsza od kolektora - sonda regulacyjna nr np Bosch-owskiej - 0 258 006 171, a oryginału - 24 403 128; 8 55 355; 91 021 621; 91 93 148; 92 02 621 Za katalizatorem czyli ta dalsza od silnika - sonda diagnostyczna nr np Bosch-owskiej - 0 258 006 172, a oryginału - 8 55 351; 91 29 885; 91 29 954; 91 92 922   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 DAROMV6-Wielkie dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinio25 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Artourus, np cos takiego:) http://allegro.pl/item536919480_sonda_lambda_opel_agila_corsa_astra_omega_meriva.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luko Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam, a czy Bosch'owska 258 006 172 (diagnostyczna) będzie pasowała do Astry H, 2006r., Z16XEP, 105KM Twinport? Ja dziś kupiłem 258 006 171 i właśnie się zorientowałem, że to chyba regulacyjna, a ja potrzebuję tę za katalizatorem. Przy okazji zapytam, czy dłuższa (ok. pół roku) jazda z walniętą sondą diagnostyczną może mieć negatywny wpływ na katalizator? Ps. Może jeszcze dodam, że metodą gaz+hamulec mam dwa kody ECN: 013604 oraz 013607 - zatem chyba dobrze kombinuję, że chodzi o sondę diagnostyczną? Tym bardziej, że 2 lata temu wsadziłem tam jakiś zamiennik niewiadomego pochodzenia... Edytowane 26 Kwietnia 2012 przez luko   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.