Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 mam omege 2,5 v6 auto elite chcialem ja troszke odswiezyc i zalozyc nowe amortyzatory ze sprezynami obnizajac ja o 2 do 3,5 cm i niewiem jakie alumy sie zmieszcza chcialbym o jakies rady osobiscie mysle o 18' 7,5' z oponami 235/35 z przodu i 8' z oponami 245/35 z tylu widzialem omege z 20' ale niewiem jak sie to sprawoje w codziennej jezdzie mam tez pytanie w sprawie silnika ... co mozna zrobic aby troche podniesc moc i moment obrotowy z gory dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17601-jakie-alu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Michal.kalitA, masz omege a pytasz w dziale astry po cos sa podzialy do jasnej ciasnej chcesz mocy wsadz 3,0   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17601-jakie-alu/#findComment-196614 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyrax84pl Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 chcesz mocy wsadz 3,0to i tak może nie wystarczyć niektórym 5.0 może byćz a mało http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/mg.gifW sumie SWAP na większą jednostkę nie zawsze może przynieść efekty, bo co z tego że silnik mamy mocniejszy skoro jest większy co podnosi wagę samochodu i stosunek waga/moc może pozostać niezmienny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17601-jakie-alu/#findComment-196577 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 to widze ze nie masz pojecia o tych silnikach gabaryty i waga sa te same skok cylindra jest wiekszy przez co ma wieksza pojemnosc a przyrost ze 170 na 210 to juz sporo i nie osiagniesz go tanim kosztem w silniku 2,5 zmienisz walki na te od 3 litrowki do tego podstawa dolotu od 3 litrowki zmiana oprogramowania i moze dobijesz do 190 a koszt zakupu 3 litrow po sprzedniu 2.5 bedzie niewielki i wiem co mowie bo juz ten temat rozgryzalem http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif a teraz wlasnie mi padl 2,5 i szykuje sie na wsadzenie 3 litrow albo silnika 195 konnego z wersji GSI (dostepnej tylko w UK ) odpowiednika vectry i500   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17601-jakie-alu/#findComment-196574 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyrax84pl Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Gawlak, nie mowie że zawsze tak musi być... ale są znane przykłady takiego zachowania, np. BMW 850i (silnik M70, 4988ccm) vs. BMW 840Ci (silnikM62, 4398ccm). Jeśli interesują cię dokładniejsze informacje na temat BMW serii 8 to znajdziesz je tutaj (strona w języku angielskim bądź niemieckim). Co do twojego SWAP-a z 2,5 na 3,0 zdążyłem już przeczytać info w tej sprawie w innym temacie i życzę powodzenia w modyfikacjach No i oczywiście sprawozdanie jak się autko spisuje mile widziane http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/mg.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17601-jakie-alu/#findComment-196560 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 to forum opla i mowimy o ich silnikach a nie o BMW http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17601-jakie-alu/#findComment-196557 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyrax84pl Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Gawlak, podałem to jako przykład tego że nie zawsze podmiana silnika na większy daje oczekiwane efekty http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/kwasny.gif a że to jest forum Opla to ja dobrze wiem bo gdyby było to forum np. VW to bym raczej tu nie zawitał   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17601-jakie-alu/#findComment-196554 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 hehehe spoko juz przynajmniej wiesz jak to wyglada w oplu http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17601-jakie-alu/#findComment-196553 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyrax84pl Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 hehehe spoko juz przynajmniej wiesz jak to wyglada w oplu Codziennie dowiadujemy się nowych rzeczy a tak nawiasem mówiąc Twój post na temat modyfikacji silnika 2,5 zmobilizował mnie do poszukania info na temat silników stosowanych w Oplach (strasznie tego dużo ) więc trzeba poszperać trochę w internecie... w końcu google wiedzą wszystko http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gifZobaczymy ile dam radę na raz informacji przyswoić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17601-jakie-alu/#findComment-196551 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 rekord jaki znam osobiscie (a nie z neta) z silnika V6 opla to 327 koni uzyskane z 3 litrow z kompresorem niestety auto juz zostalo sprzedane na czesci w przednim napedzie mial problemy z trakcja i to spore wiec mozliwosci jest sporo tylko portfel wypchany potrzebny http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/evil.gif Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17601-jakie-alu/#findComment-196550 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.