Skocz do zawartości

jakie alu


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

mam omege 2,5 v6 auto elite

chcialem ja troszke odswiezyc i zalozyc nowe amortyzatory ze sprezynami

obnizajac ja o 2 do 3,5 cm

i niewiem jakie alumy sie zmieszcza

chcialbym o jakies rady

osobiscie mysle o 18' 7,5' z oponami 235/35 z przodu i 8' z oponami 245/35 z tylu

widzialem omege z 20' ale niewiem jak sie to sprawoje w codziennej jezdzie

 

mam tez pytanie w sprawie silnika ... co mozna zrobic aby troche podniesc moc i moment obrotowy

 

z gory dzieki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cyrax84pl

chcesz mocy wsadz 3,0

to i tak może nie wystarczyć ;-) niektórym 5.0 może byćz a mało http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/mg.gif

W sumie SWAP na większą jednostkę nie zawsze może przynieść efekty, bo co z tego że silnik mamy mocniejszy skoro jest większy co podnosi wagę samochodu i stosunek waga/moc może pozostać niezmienny :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to widze ze nie masz pojecia o tych silnikach

gabaryty i waga sa te same

skok cylindra jest wiekszy

przez co ma wieksza pojemnosc

a przyrost ze 170 na 210 to juz sporo

i nie osiagniesz go tanim kosztem w silniku 2,5

zmienisz walki na te od 3 litrowki

do tego podstawa dolotu od 3 litrowki

zmiana oprogramowania i moze dobijesz do 190

a koszt zakupu 3 litrow po sprzedniu 2.5 bedzie niewielki

i wiem co mowie bo juz ten temat rozgryzalem http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif

a teraz wlasnie mi padl 2,5 i szykuje sie na wsadzenie 3 litrow

albo silnika 195 konnego z wersji GSI

(dostepnej tylko w UK ) odpowiednika vectry i500

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cyrax84pl

Gawlak, nie mowie że zawsze tak musi być... ale są znane przykłady takiego zachowania, np. BMW 850i (silnik M70, 4988ccm) vs. BMW 840Ci (silnikM62, 4398ccm).

Jeśli interesują cię dokładniejsze informacje na temat BMW serii 8 to znajdziesz je tutaj (strona w języku angielskim bądź niemieckim).

Co do twojego SWAP-a z 2,5 na 3,0 zdążyłem już przeczytać info w tej sprawie w innym temacie i życzę powodzenia w modyfikacjach :)

No i oczywiście sprawozdanie jak się autko spisuje mile widziane http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/mg.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cyrax84pl
Gawlak, podałem to jako przykład tego że nie zawsze podmiana silnika na większy daje oczekiwane efekty http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/kwasny.gif a że to jest forum Opla to ja dobrze wiem bo gdyby było to forum np. VW to bym raczej tu nie zawitał :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cyrax84pl

hehehe spoko

juz przynajmniej wiesz jak to wyglada w oplu :)

Codziennie dowiadujemy się nowych rzeczy ;-) a tak nawiasem mówiąc Twój post na temat modyfikacji silnika 2,5 zmobilizował mnie do poszukania info na temat silników stosowanych w Oplach (strasznie tego dużo ;-)) więc trzeba poszperać trochę w internecie... w końcu google wiedzą wszystko http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Zobaczymy ile dam radę na raz informacji przyswoić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rekord jaki znam osobiscie (a nie z neta)

z silnika V6 opla to 327 koni

uzyskane z 3 litrow z kompresorem

niestety auto juz zostalo sprzedane na czesci

w przednim napedzie mial problemy z trakcja i to spore :)

 

wiec mozliwosci jest sporo

tylko portfel wypchany potrzebny http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/evil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności