Gość xMASLAKx Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Witam mianowicie chodzi mi o to, że mój silnik 1,6 (c16nz) kiedy zasilany jest benzyną i gazuje go na P lub N (automatyczna skrzynia) i dochodzi do wysokich obrotów i na nich właśnie (kiedy tak przypiłuje) to tak dziwnie przerywa (sprawdzane na silniku tylko podczas postoju bo w mieście nie mogę rozwinąć takiej prędkości by dojść do takich obrotów). Jeśli odpalę samochód na gazie i wykonam taką samą czynność to tego objawu nie ma. Gdy nabyłem auto w trakcie drobnych wymian płynów i przewodów napotkałem wzrokiem na lukę między czarną plastikową obudową (tam gdzie zasysa powietrze ale jeszcze przed filtrem powietrza), a elementem silnika (nie wiem jaka jest fachowa nazwa tego może to kolektor ssący? dużo nie myśląc pomyślałem to powinno być chyba czymś połączone i zakupiłem taką papierową sztywną rurę (w sklepie z częściami samochodowymi) i to połączyłem tak by luki tam nie było. Dziś popatrzyłem sobie na różne zdjęcia silników w kadecikach wystawionych na allegro i zdarzały się takie w których też występowała ta luka. Mam zdemontować tą rurę którą zamontowałem i zrobić na powrót tak by była luka między tymi elementami? poprawiłem tytuł/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rogerek01 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 ja mam taką lukę i żadnych problemów z nią związanych,wywalaj ten papier to nic nie szkodzi i zobacz czy jest jakiś efekt.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gomezzz1 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 mój silnik 1,6 (c16nz) kiedy zasilany jest benzyną i gazuje go na P lub N (automatyczna skrzynia) i dochodzi do wysokich obrotów i na nich właśnie (kiedy tak przypiłuje) to tak dziwnie przerywa może po prostu "łapiesz" już maksymalne obroty i następuje odcięcie zapłonu napotkałem wzrokiem na lukę między czarną plastikową obudową (tam gdzie zasysa powietrze ale jeszcze przed filtrem powietrza), a elementem silnika (nie wiem jaka jest fachowa nazwa tego może to kolektor ssący? dużo nie myśląc pomyślałem to powinno być chyba czymś połączone i zakupiłem taką papierową sztywną rurę (w sklepie z częściami samochodowymi) i to połączyłem tak by luki tam nie było. chyba chodzi Ci o taki "łącznik" od obudowy filtra powietrza do okolic atrapy/chłodnicy...przypuszczalnie ktoś to kiedyś wyjął...niektórzy wyjmują to przy instalacji LPG bo przy dojeżdżaniu np do skrzyżowania silnik gasł...chodzi o to żeby powietrze nie było "wtłaczane" przez pęd powietrza do filtra tylko zasysane, wiem, że w Poldku to pomagało...u mnie też nie ma tego "łącznika" i chodzi bez problemu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xMASLAKx Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 (zdjęcie zapożyczone) Chodzi mi o zaznaczone miejsce. Po nabyciu Ja miałem lukę ale połączyłem to tą rurą. Jutro wywalam i zobaczymy czy to coś da.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszek 398 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Witam mianowicie chodzi mi o to, że mój silnik 1,6 (c16nz) kiedy zasilany jest benzyną i gazuje go na P lub N (automatyczna skrzynia) i dochodzi do wysokich obrotów i na nich właśnie (kiedy tak przypiłuje) to tak dziwnie przerywa (sprawdzane na silniku tylko podczas postoju bo w mieście nie mogę rozwinąć takiej prędkości by dojść do takich obrotów).Byku, nie piłuj silnika bez obciążenia czyli na N czy P, bo się rozleci jak już chcesz sprawdzać to zablokuj w automacie 2 bieg i wtedy rura..... na benzynę działa odcięcie i dobrze..... wtryskiwacz przestaje chwilowo podawać paliwo i dlatego przerywa Na gazie nie ma tego bajeru "ochrony przed debilizmem" i możesz wtedy rąbać na N ile fabryka da.... ile parownik gazu poda , ale czy hydraulika zaworów nadąży , a panewka sie nie obróci a może sworzeń wyleci i korba wylezie bokiem na gazie nie baw sie tak z nudów. Chodzi mi o zaznaczone miejsce. Po nabyciu Ja miałem lukę ale połączyłem tanie rozmowy zagranice z domowego najtaniej za granicę! już ponad 100000 klientów www.easyCALL.pl/TELEKARTA to tą rurą. Jutro wywalam i zobaczymy czy to coś da. nie ma to znaczenia, tylko tyle ze trochę ciepłego powietrza z nad kolektora ucieka bokiem (na zimnym silniku).... zostaw albo wywal.... wedle uznania   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xMASLAKx Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Nie no nie bawię się tak raz jak chciałem w zimny dzień by mi się silnik szybciej nagrzał to tak po gazowałem i to właśnie zauważyłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gomezzz1 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Nie no nie bawię się tak raz jak chciałem w zimny dzień by mi się silnik szybciej nagrzał to tak po gazowałem i to właśnie zauważyłem. nie powinno się tak "ćwiczyć" silnika jak jest zimny...jednym słowem skracasz mu życie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 powiem tak Twoj kadecior posiada system odciecia zapłonu . Dziala to na zasadzie odciecia paliwa . Jak na luzie przerywa przy max obrotach to jest ok i tak ma byc . a ten łącznik jest wsumie nie potrzebny . Słuzy do zasysania ciepłego powietrza z kolektora wydechowego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.