Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Rano odpalam silnik i nieraz odśnieżam auto, silnik pracuje około 10minut. Nawiew jest włączony i nastawiony na ciepły nadmuch, w aucie dmucha zimnym powietrzem. Po przejechaniu 10km temperatura na wskaźniku podnosi się do 100 stopni, wtedy zaczyna lecieć ciepłe powietrze, a temperatura spada do 85-90 stopni i przez większość jazdy taka się utrzymuje. Jak jadę na wyższym biegu przy niskich obrotach nawiew zaczyna dmuchać zimnym powietrzem, jak dam mu po garach podnosi się temperatura i znów zaczyna być ciepło. Wystarczy zniżyć obroty lub się na chwilę zatrzymać robi się zimno. Jaka może być tego przyczyna? Pomóżcie, szlak mnie trafia przy jeździe na krótkich odcinka w zimnym zaszronionym w środku aucie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17612-nagrzewnica-termostat/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Stoczek, cześć wygląda to tak jak byś miał zapowietrzony układ chłodzenia i napisz jeszcze w jakiej pozycji masz ustawioną klapkę od obiegu powietrza czy z wewnątrz pół na pół czy z zewnątrz,możesz zrobić płukanie układu celem wypłukania nalotu kamienia,wymienić termostat i zalać nowym płynem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17612-nagrzewnica-termostat/#findComment-196342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Witam! Obieg mam nastawiony na nadmuch z zewnętrz, jak przesunę na obieg z wnętrza to szyby parują   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17612-nagrzewnica-termostat/#findComment-196161 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 ja mam ustawione pół na pół i nic nie paruje i ładnie grzeje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17612-nagrzewnica-termostat/#findComment-195998 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Odpowietrzyłem układ chłodzenia, przy uruchomionym silniku odkręciłem korek wlewu płynu (ostrożnie) i zassało. Stan płynu nagle się zmniejszył dolałem do maximum i zadziało, zaczęło grzać. Przejechałem kilka kilosów, sprawdziłem stan płynu okazało się że musiałem jeszcze uzupełnić i tak kilka razy. Myślałem że układ ma wyciek, ale teraz jest w porządku. Mam ciepełko w środku już po kilku minutach pracy silnika. Całkiem inna jazda. Serdeczne dziękuję za radę sam pewnie bym na to nie wpadł bo w zbiorniczku stan płynu był prawidłowy, podejrzewałem termostat co okazało się błędem (zaoszczędzona kasa)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17612-nagrzewnica-termostat/#findComment-195841 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.