Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 czy tarcze Brembo i klocki TRW to bedzie dobry zamiennik do zośki?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17619-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-hamulcowych/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 myśle że tak pod warunkiem że nie są sportowe bo szkoda kasy do cywilnej fury takie bajery , sportowy zestaw daje lepsze efekty przy wyższych temperaturach tarcz i klocków, czyli jak zagrzejesz je bardzo mocno to będą tak samo hamować lub niewiele gorzej, chyba że na prawdę szybko jeździsz po mieście i często hamujesz to może wtedy pozdrawaim [ Dodano: Pon Lut 09, 2009 15:18 ] ja kupiłem orginały ATE i śmigam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17619-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-196379 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 robi pojeździsz na tym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17619-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-196176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 dzieki za opinie, a tarcze i kolcki bo nie napisalem nie sa sportowe taki zestaw bedzie mnie kosztowal ok 500 pln   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17619-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-196051 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Podpinam się do tematu. Wie ktoś może z Was jakie klocki szły na fabryczny montaż w przypadku Zafiry B (1. Podobno właśnie TRW. Mam rację?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17619-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-184940 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Nie powiem dokładnie co tam było ale ja ostatnio na tył zakładałem TRW( bo mi ręczny się zesrał a klocki razem z nim ) jeżdżę na nich już 3 tyś i nie widze różnic. Jeśli nawet nie były one oryginalnie montowane to ja tę firmę POLECAM. Miałem je w poprzednim aucie 2 komplety i zawsze były super   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17619-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-184931 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Lorry dzięki za odpowiedź. Pewnie stare fabryczne klocki poszły w kosz? Bo tak to może by się dało z nich coś odczytać. Ostatecznie chyba podjadę do marimexu i się po prostu zapytam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17619-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-184650 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Witam. Podepnę się do tematu bo przyszedł czas wymiany klocków a także tarczę wymienię od razu. przeglądając Allegro natrafiłem na ciekawą propozycję oto link: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=585231784 Zastanawiam się nad tarczami nacinanymi i nawiercanymi, czy ktoś ma takie tarcze? Czy jest sens zakładania takich tarcz droga hamowania skraca się, jest korzystna różnica w osiągach hamulców, trwałość hamulców nie zmienia się? Czy dać sobie spokój i założyć normalne tarcze. Jednocześnie co mnie kręci w tych nacinanych tarczach to ich wygląd, mam alufelgi i takie tarcze ładnie prezentują się. Proszę o opinię czy warto.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17619-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-184599 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Co do nacinanych tego typu to raczej osobiście odradzam. Wg mnie lepiej zainwestować trochę więcej powiedzmy w nacinane brembo maxy jakie jeżdżą w moim drugim aucie (ciut mocniejszym od zośki ). Jeżeli chodzi o trwałość to oczywiste jest to że nacinane tarcze szybciej kończą klocki bo je tak jakby ścinają. W tych brembo maxach zauważyłem jeszcze jedną rzecz oprócz faktycznie lepszego hamowania na ciepłych to przy ostrzejszym depnięciu tarcze delikatnie wyją ale to ponoć norma przy głębiej nacinanych. Z brembo max jeżdżą klocki ate. I tu moja uwaga wcześniej z tymi tarczami miałem klocki ferodo premium i piszczały jak jasna cholera. Naturalnie prawidłowo je traktowałem dałem im ponad 400km na ułożenie się itd itp jednak one dalej nie przestawały piszczeć... Może trafiłem na kiepski sort a może ferodo nie są aż takie fajne...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17619-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-184598 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam, Ja ostatnio zainwestowałem w tarcze ATE Power disc + klocki. W porównaniu z poprzednimi hamowanie o ok 50% lepsze, zrobiłem co prawda 200 km i jak na razie jestem zadowolony. Ponadto słyszałem wiele negatywnych opinii o Brembo( często się wyginają, ponoć). Ja stawiałbym na ATE na przód i ewentualnie ATM na tył(polski produkt). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17619-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-180480 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.