Gość slawinek Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Cześć. Sprawdziłem w ostatnia sobotę klimę - bo ciepło było.Na dworze 14 C. Sprężarka się załącza a chłodu nie ma.Podłączyłem kompa i patrzę w ciśnienia pracy no i niby ok. zaczęło od 850 kPa i rosło do 1200kPa po czym włącza wentylator i schładza czynnik więc ciśnienie opada do 850 kPA potem wentylator wyłącza się i znowu ciśnienie rośnie i znowu 1200 i tak cały czas więc tu jakby ok. ale dotykam rurek od sprężarki i ta cieńsza gorąca czyli ok a ta grubsza powrotna jakby w ogóle nie zmienia swojej temperatury-w zasadzie to ona ogrzana od temperatury panującej pod maską.Chłodnica też zrobiła się gorąca w miarę czasu pracy sprężarki.Z kratek nawiewu syczy - nawet głośno.Kurcze coś jest nie tak tylko co? Czy coś w układzie jest niedrożne?Chłodnica wymieniana w zeszłym marcu ,wymieniłem też osuszacz. Macie jakieś sugestie? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 jak masz 14 stopni na dworzu to jak masz odczuc chlodzenie klimy ?? to tak na logike   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawinek Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 W kratce nawiewu powinienem mieć przynajmniej 8 stC -tak zawsze było a nie ma no i ten wąż po stronie niskiego ciśnienia powinien być chyba zimny a jest cały czas taki sam.Tymczasem w kratce nawiewu było około 20 st C po 5 minutach pracy bo nawiewało cieple powietrze z komory silnika bez udziału klimy to i temperatura urosła powyżej tej z zewnątrz a skoro sprężarka działa to powinno się ochłodzić-czy może się mylę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 na kratce powinno byc 5-8 stopni jak nie ma tyle to masz albo za malo gazu i klima nie daje rady albo nie masz go wogole odkrec zaworek od napelniania i sprawdz czy wogole masz czujnik (dziala tak samo jak wentyl w kole)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.