Skocz do zawartości

Czujnik poziomowania ksenonów


Rekomendowane odpowiedzi

jakiego problemu ??

nie napisales co jest uszkodzone

wiec jak chcesz uzyskac odpowiedz ?

w sklad samopoziomowania wchodzi wiele elementow

i maja rozne ceny i za sama robocizne jak i za sama czesc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem dopiero przed kupnem opla sigmy i na przegladzie powiedzieli ze nie działą autoregulacja świateł ksenonowych, wiec chciałem dowiedzieć się jakie są tego koszt i ile moge utargować od ceny auta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skad nam wiedziec co dokladnie sie zepsulo ?!?!?!?!

czytasz ze zrozumieniem ??

bo widze ze niekoniecznie

 

moze to czujniki przy zawieszeniu

moze silniczki w lampach

 

tutaj nie ma wrozek zeby to stwierdzic na odleglosc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

witajcie,

 

jestem nowy na forum, niedawno nabyłem uszkodzonego Signum rok 2006, autko jest prawie gotowe do jazdy, ale mam kilka dylematów, może mi pomożesz?

 

1. nie mogę zlokalizować wiązki elektrycznej z dwiema wtyczkami do silniczka i czujnika poziomu płynu w zbiorniczku płynu spryskiwaczy, podobnie z przewodem do czujnika grubości klocków - także nie mam gdzie go podpiąć. Przejrzałem juz chyba wszystko i nie wiem gdzie tego szukać. Napisz mi proszę skąd te przewody wychodzą w karoserii, gdzie ich szukać ?

 

2. czujnik poziomowania reflektorów, ten przykręcany do sań przy lewym przednim wahaczu - brakuje mi jednego "jabłuszka" oraz blaszki lub czegoś innego do "spięcia" tego z wahaczem.

gdzie mogę dostać taki detal ? może Ty byś miął i jakoś w tym temacie byśmy się dogadali ?

 

3. w lewej lampie po włączeniu świateł długich włącza się niewłaściwa żarówka tj ta doświetlająca boki, dlaczego tak się dzieje ? głupie pytanie, ale czy może byc to spowodowane przepaloną żarówką od świateł długich ? nie sprawdziłem tej żarówy, ale włożyłem nową ze sklepu.

 

4. wymieniłem napinacze, ale na jedno wtyczkowe, oryginalnie były dwie. Jedna do napinacza, druga zapewne do czujnika zapiętych pasów, te teraz się świecą, że są cały czas nie zapięte. czy zmostkowanie przewodów w tej wtyczce pomoże ?

 

5. delikatnie cieknie olej z połączenia rurki z chłodnicą od oleju z automatu. jakoś to sobie uszczelnię, ale jak później uzupełnic olej w skrzyni. stare automaty miały śruby przelewowe, jak jest tutaj ? czy niezbędny jest do tej operacji komp ? mam interfejs i OP-COM'a

 

z góry dzięki za cenne wskazówki, pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności