Skocz do zawartości

Odkręcenie świecy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam juz od dawna mam problem z obrotami na biegu jałowym mojej tigry, czyszczenie krokowca i przepustnicy nic nie dało, wię chciałem sprawdzić świece no i klapa, bo 3 odkręciłem i były suche(to chyba dobre??) a czwartej nie odkręciłem, pojawił się problem, ruszyła tak z pół obrotu ale strasznie cieżko:( wieć wkręciłem ją spowrotem. boje się że jest zjechany gwint na głowicy?? może ktoś wie coś wiecej na ten temat?? świece mają dopiero 15 tys km,wieć narazie nie trzeba ich wykrecać, ale kiedys bedę musiał;) a co do tych obrotów, to tak dziwnie szatkują, i silnik nie równo pracuje a w dodatku spadają do około 750 obr/min,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem z obrotami na biegu jałowym mojej tigry,

... poczytałeś na forum o ,,falujących obrotach'' :drunk::drunk: oprócz krokowca i przepustnicy zależą też od innych czynników...(sygnałów)

 

Świecę musisz wykręcić... popróbuj na zimnym i na ciepłym silniku... nie wiadomo kiedy jej się zachce ,,puścić'' - jeśli zerwiesz gwint to pozostanie tulejowanie głowicy... Pozdro.... :/

 

P.S. Jeśli nie pomogło czyszczenie to może pomóc wymiana SK ... trzeba szukać i próbować...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kolego a co to jest SK??:)mógłbyś napisać od jakich czynników oprucz krokowca?? normalnie auto chodzi ok, nie przerywa w czasie jazy, nie szarpie, nie jest jakoś słobsze, tylko te wolne obroty;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
wojtek1985, SK-silniczek krokowy,wymieniałeś filtry paliwa i powietrza,przewody WN,nie orientuję się za bardzo jak to jest w tigrze ale jak masz aparat zapłonowy to może kopułka lub jej palec nie domaga(wymienić razem),wyczyść wszystkie przewody przepływowe powietrza przy silniku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojtek1985, wpisz do profilu symbol motorka... wtedy jest łatwiej podpowiedzieć czego szukać...

 

P.S. Inne czynniki to np. czujnik temp cieczy chłodzącej... jeśli to silnik podobny do mojego 1,4 to ma niebieską wtyczkę...Dołączona grafika .... mniej wiecej tak wygląda...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Panowie, te obroty zauważyłem po wymianie rozrządu i teraz zasadnicze pytanie, chodzi mi i około na wale, przy nim jest czujnik(silnik X14XE) czy może jest coś nie tak z nim, bądz jakimś czujnikiem przy rozrządzie?? może mechanik coś żle załozył?? komputer nie pokazuje nic;/ i w tym cały problem te obrocy nie falują, one przerywają tak jak by nie wiem, nie brał na wszystkie tłoki labo coś, ale w czasie jazdy smiga ok!! prosze o jakieś wskazówki. aha a auto jak jest zmine to troche lepiej chodzi, i jak zapale ją rozgrzana, to przez kilka sekund tez chodzi równo;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności