Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Witam Pisze ponieważ nie moge dosc co jest nie tak. Otóż po niemocy odpalenia auta (dodam ze temp był dodatnia i zdażyło mi sie to pierszy raz od paru m-cy) pojechałem sprawdziłem łądowanie i wyszło ze akumulator jest do wymiany. Kupiłem taki sam centry i wszystko byłoby oki gdyby nie dziwne "efekty". Otóż na wolnych obrotach wyświetlacz(tam gdzie jest zegar, temp, data) migocze i to samo jest z światłami, po zwiększeniu obrotów miganie ustaje. Dodatkowo dodam że przy odpalonym silniku w momencie kiedy włączam światła obroty jakby zwalniają jakby dostawał jakieś obciązenie !. Pozioł ładowania został sprawdzony przy zakupie akumulatora i wyszedł niby "idealnie" Jestem załamany bo tyle kasy w akumuilator wywaliłęm i teraz nawet elektryka samochodowego ciezko mi jest znaleźć w Krakowie po 17. Czy ktoś miał może podobną sytuację, wiecie co możę być przyczyną ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17747-akumulatoralternator/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Prawdo podobnie nawet jak akumulator dobrze ładuje to w nim mogą być tulejki i szczotki wyrobione lub coś się z nimi dzieje i moim zdaniem to to jest przyczyną   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17747-akumulatoralternator/#findComment-195367 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Czyli przyczyną jest akumulator ?? - ale przeciez on jest nowy !! wczoraj kupiłem nowy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17747-akumulatoralternator/#findComment-195332 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Objawy wskazują że to wina regulatora napięcia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17747-akumulatoralternator/#findComment-195328 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Objawy wskazują że to wina regulatora napięcia. Jeżeli to rzeczywiście regulator - jakie tak mniej więcej są koszty wymianay/naprawy ?? Albo ew. ile moge jeździc jeszcze na takim stanie by nie zepsuć całości ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17747-akumulatoralternator/#findComment-195312 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENIX2 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Jeżeli to rzeczywiście regulator - jakie tak mniej więcej są koszty wymianay/naprawy ?? Albo ew. ile moge jeździc jeszcze na takim stanie by nie zepsuć całości ? ` Regulator kosztuje kilkanaście PLN'ów. Wymiana nie jest bardzo skomplikowana. Lepiej nie jeździj w takim stanie bo możesz komputer spalić jak pójdzie za wysokie napięcie. LINK   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17747-akumulatoralternator/#findComment-195225 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość p77 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 zanim kupisz regulator sprawdź napięcie na odpalonym samochodzie na różnych obrotach (od luzu do 4000-5000 tys.) na akumulatorze. Powinno być ok. 14.4V. Jeśli będzie się zmieniało to regulator do wymiany. [ Dodano: Pią Lut 13, 2009 09:49 ] Jeżeli to rzeczywiście regulator - jakie tak mniej więcej są Lepiej nie jeździj w takim stanie bo możesz komputer spalić jak pójdzie za wysokie napięcie. akumulator też nie lubi za dużego napięcia...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17747-akumulatoralternator/#findComment-195211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Dzis wydzwoniłem troche i wszyscy zgodnie stawiają na alternator/ regulator napięcia. Rano jade do elektryka wiec może uda sie ustalić i wymienić. Dzieki wszystkim za info. [ Dodano: Sob Lut 14, 2009 14:11 ] Okazało się iż to regulator napięcia - wymieniony i jest oki. Przy okazji okazało się iż alternator cały był zardzewiały i podobno trzeba było lekko szlifować. Najważniejsze ze nie ma juz objawów migania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17747-akumulatoralternator/#findComment-195098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Cześć,nie wiem czy na pewno,ale przeżyłem podobną sytuację i po zainstalowaniu nowego aku równiez zaczęły dziać się dziwne rzeczy do utraty wspomagania włącznie i cóz okazało się w alternatorze regulator napięcia i zespół diodowy,aku nie był do wymiany,ale 8 lat mogło w każdej chwili...wyjść bokiem,pozdrawiam,Waldi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17747-akumulatoralternator/#findComment-194793 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Tak się zastanawiam czy niepotrzebnie kupiłem ten akumulator bo skoro to regulator napiecia szwankował - bo prawdopodobnie dlatego ten akumulator sie rozładował. Coz juz nie moge zwrócic wiec zamiast Boscha bedzie centra ale podobno nie jest to najgorsza firma. cóz okazało się w alternatorze regulator napięcia i zespół diodowy, A co to jest ten zespół diodowy ? Czy to jest jakos powiązane z regulatorem ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17747-akumulatoralternator/#findComment-194769 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.