Skocz do zawartości

opelek gaśnie na benie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam wszystkich

kupiłem autko z gazem tydzień temu i

mam problem z moją astrą 1,6 kt rocznik 92

chodzi konkretnie oto że gdy butla z gazem jest pełna i chcę jechać na benzynie

to wszystko jest ok

ale gdy butla jest pusta i chcę jechać się na benzynie to autko a dokładnie silnik przy uruchamianiu

wyłancza się po przekroczeniu 2,5 tys obr na min

tak jak by miał jakieś zabezpieczenie nie wiem czy to możliwe

butle mam w kole

 

zbiornik - BOR

Elektrozawór Gazu - River

Wielozawór BRC - Europa

Reduktor/pracownik - Tecno 100kW

Wlew Paliwa - BRC

System wtrysku lub kontroli Lambda - Mini Limbda

zbiornik zakładany był w 2000 roku

 

Piszę tu te pytanko może ktoś z was będzie wiedział co jest nie tak

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu samochodu włącz tryb pracy[shadow=red] benzyna[/shadow] bo jak masz auto to odpala na PB i po przekroczeniu 2500obr automatycznie przechodzi na LPG. Jak odpalisz auto to przełącz na PB i możesz śmigać śmiało nie przełączy się .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tylko że ja nie mam automatycznego przełącznika z beny na LPG

tak mi mówił poprzedni właściciel

mam taki mały przełącznik pod kierownicą z trzema diodami

i albo w lewo na benzynce albo w prawo na gazie

co prawda jest jeszcze możliwosść ustawienia po środku ale nie jestem pewien

czy to da tryb automatyczny a i tak jak gazu nie było to żaden z trybów prócz trybu beny nie pomógł a silnik wyłanczał się powyżej 2500 obrotów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

witam dam ci kilka podpowiedzi pare lat zakladalem instalacje zawodowo jezeli właczysz zapłon powinny zapalic sie dwie kontrolki i jedna powinna mrugac po przekroczeniu 2500 tys powinna przełaczyc na gaz i swieci sie tylko zielona.jezeli chcesz właczyc tryb benzyny musi sie palic tylko czerwona,teraz jeszcze cos niektuzy wsadzaja centralki od gaznika i wtedy trzeba robic wszystko recznie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sims159357, tak jak napisal tymek 48, czerwone to benia zolty mrygajacy na przemian z zielonym lub innym to gaz natomiast sam srodek to tylko gaz,czyli tak prawo pierwsze to benia ,srodek to tylko gaz natomiast pierwsze lewo to mieszany czyli z beni na gaz przy obrotach takich jak napisales lub przy odpowiedniej temperaturze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam mam podobny problem i u mnie przełączenie na gaz następuje bezpośrednio po uruchomieniu silnika silnik mam 2.0 KAT benzyna idzie przez wtryskiwacze a gaz do filtra mało tego słabo chodzi mi na benzynie powiedzieli mi że trzeba zmienić wtryskiwacze no i tak zrobiłem zrobiłem kilka kilometrów na benzynie było dobrze potem już jeździłem na gazie tylko zapalanie na benzynie gdy jakiś czas później skończył się gaz znów było to samo zapali zawsze na benzynie ale gaśnie i niema jazdy kiedy przełącze na samą benzynę jest tak samo tylko zapali i gaśnie proszę o jakąś radę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BombaNs

sims159357, tak jak napisal tymek 48, czerwone to benia zolty mrygajacy na przemian z zielonym lub innym to gaz natomiast sam srodek to tylko gaz,czyli tak prawo pierwsze to benia ,srodek to tylko gaz natomiast pierwsze lewo to mieszany czyli z beni na gaz przy obrotach takich jak napisales lub przy odpowiedniej temperaturze.

 

Otóż nie masz racji kolego, nie ma reguły na ustawienie przełącznika w gazie. Np. ja po prawej mam benzyna/gas, środek sama benzyna, a lewo sam gas. A w innym samochodzie mam po prawej benzyna/gas, środek sam gas a pol ewej sama benzyna.

 

Co do kontrolek na przełączniku to jest ich wiele różnych, najczęściej kontrolka od gazu ma 3 kolory (zapalają się w zależności od poziomu gazu w zbiorniku). W moim kadecie na samej benzynie nie pali się żadna kontrolka na przełączniku, na gazie palą się zielone przy pełnym zbiorniku 3 sztuki, przy odpalaniu na samym gazie kontrolki mrygają a gdy silnik zagada włączają się na stałe zielone, a przy benz/gas puki nie przekroczy 2000 mrygają.

Także jest kilka opcji, wszystko zależy od gazownika no i jak widać od przełącznika.

 

Pozdrawiam :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BombaNs, kwestia założenia przełocznika zalezy od montera i od przełącznikow a dokladnie od obudowy,sam przekladalemi mialem na odwrot generalnie chodzi o kolorki.Lendi oraz elpi maja z regołu 2 lub 3 stopniowy przełacznik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BombaNs

BombaNs, kwestia założenia przełocznika zalezy od montera i od przełącznikow a dokladnie od obudowy,sam przekladalemi mialem na odwrot generalnie chodzi o kolorki.Lendi oraz elpi maja z regołu 2 lub 3 stopniowy przełacznik.

Dokładnie to zawarłem w swojej wypowiedzi, no oprócz przekładania :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności