Skocz do zawartości

brak mocy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

może ktos sie wypowie kto ma taki samochód moze ten silnik naprawde taki jest np sharan 1.9 tdi110km obchodzi ten samochód jak chce i kiedy chce a waga wozu jest podobna??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Ty porownujesz sharana z turbo diesla ze spora iloscia niutonometrow

do sintry 2,2 N/A z dosc bladymi wynikami na w tym polu

to przeciez to wiadome ze inaczej sie beda zbierac

do tego sharan jest lzejszy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś kolego we wcześniejszym temacie że silnik pracuje jak by chodził na trzech cylindrach i to jest problem braku mocy. Wymieniłeś przewody i świece a czy jesteś pewien że masz iskre na wszystkich świecach?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

moc jest kaka sama jaka była gdy zakupiłem ten samochód pracuje na wszystkich cylindrach poniewaz po dodaniu gazu wszysko sie normuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pikole

uszkodzony uklad zaplonowy i sie dziwisz ze cos nie tak

 

nie mam wiecej pytan

najpierw doprowadz auto do odpowiedniego stanu

a pozniej pytaj o takie rzeczy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba czas zmienić mechanika na takiego co potrfii naprawiać samochody i ma do tego wiedze, odpowiednie wyposażenie diagnostyczne i mechaniczne. A nie tylko wymieniać na "chybił trafił" części dobre na nowe bo przypuszcza że... .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem jak tam odczucia kolegów ale ja na brak mocy nie nażekam. Owszem przydał by się większy momen obrotowy lub 2 cylindry więcej na bardzo długich podjazdach górskich .Ale w normalnych warunkach przelicznik masy do KM nie jest zły. Niejest to OPEL KADET GSI 16v. Ale z szaronem nie powinieneś mieć problemów. Sintra 2 bieg ciągnie do 100km/godz; 3 ciągnie do 120km/godz; 4 ciągnie do 160km/godz 5 zamyka 200km/godz .(badania osobiste na podtlenku LPG instalacja SEQENT 24 BRC ) masz kolego coś nie chalo z tym zapłonem a sprawdzenie kompresji też by się przydało.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość STRUS_TM

Witam! Faktycznie,troszkę by się tej mocy przydało,ale i teraz tragedii nie ma. Mieszkam na terenie podgórskim i Sinterka z podjazdami i zjazdami sobie nieźle radzi. W porównaniu z poprzedniczką- Viki B (1,6 16v +LPG, 100KM), to zszedłem o jeden bieg niżej (tj.tam,gdzie Viki wchodziła na IV-Sinterka musi mieć III). Porównując spalanie LPG, to Sintra pali o 2 litry więcej...ale masa wzrosła, silnik większy,no i ile miejsca :brawo::beer::(:spoko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności