Gość Anonymous Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam wszystkich, Od niedawna moj ojciec posiada frontere 2.2dti,sprawa jest troche skomplikowana poniewaz przy zakupie poszedl na male ryzyko i kupil autko ktore nieodpala,z mysla ze moze jest tylko zapowietrzone.Po przywiezieniu auta do domu zaczelismy procedury zgodnie z instrukcjami ktore znalezlismy na forach zwiazanych z oplem. Odpowietrzanie niedawalo zadnych efektow,tylko po dluzszym kreceniu zapalala sie kontrolka check engine ,wiec autko poszlo pod kompa i okazalo sie ze sterownik na pompie wtryskowej jest padniety.Wiec wyjolem ten sterownik,znalazlem na allegro firme ktora naprawia te sterowniki i oddalem do naprawy.No i teraz sprawa znowu w zwiazku z wyjasnieniem sie zaciemnila.Zakladam sterownik,odpowietrzam,przekrecam kluczyk a tam check engine sie zaswieca i niegasnie a silnik dalej niepali,wiec robie to jeszcze raz poniewaz posiadam dwa sterowniki po regeneracji wkladam drugi i dalej to samo. Niewiem jakie ma byc cisnienie na przewodach do wtryskow,ale jak po odkreclem rurki z wtryskow i krece rozrusznikiem to widac ze pompa rozdziela prawidlowo i tryska ropa na jakies 1.5cm kolejno ze zgodnoscia zaplonu. Panowie moze jakies pomysly za wszystkie podpowiedzi z gory dzieki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 witam musisz kolego podłączyc kompa i wyjdzie co jest nie tak ja podpiąłem i wyszło że czujnik predkosci pompy jest uszkodzony kupiłem czujnik predkości wału korbowego jak wymienie to napisze co wyszło pozdrawiam jarek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.