Skocz do zawartości

Wycieraczki przednie Astra F


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam! Zacznę od tego, że czytałem już posty dotyczące tej usterki i chcę konkretnie dopytać...? Mianowicie mam problem z przednimi wycieraczkami, tzn. przy czasówce zatrzymują się gdzie chcą, na 2 i 3 biegu działają prawidłowo. Sugerując się postami na tym forum najpierw sprawdziłem przekaźnik (nic to nie dało), później rozebrałem silniczek i wyczyściłem praktycznie wszystko co się dało, były tam 3 blaszki, które dotykają magnez. Oczywiście nie rozbierałem tej zanitowanej części. Złożyłem, nasmarowałem cięgna itd, itp i nadal nie pracują prawidłowo :D Mam pytanie, gdzie jest ten WYŁĄCZNIK KRAŃCOWY??? Może to jego wina? Tylko proszę nie pisać, że w silniczku :) Dokładnie w którym miejscu? Czy ewentualnie może być uszkodzony włącznik przy kierownicy? Astra F 1.6 Z góry Panowie dzięki za wsparcie i poradę :):D)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jakiś czas temu zaczeły mi się z nimi problemy, tylko, że wtedy obiawy były troche inne. Przy czasowym trybie wycieraczek słychać było pukanie silnika, tak jakby nie dobijał do końca i chciał na siłe to zrobić ale mu coś przeszkadzało. Wtedy podmieniłem prezkaźnik od znajomego, który ma też astrę - nic to nie dało, silniczek dalej walił. Więc raczej nie jest to wina przekaźnika. Z tego co się orientuję, to jego zadanie polega na daniu impulsu do włączenia czasówek i taki daje, bo wycieraczki zaczynają pracę, problem jest w tym, że nie kończą jej w miejscu gdzie powinny :) Myśle, że jest to wina jakiegoś układu, który odpowiada za prawidłowe wyłączenie prądu, może i to ten wyłącznik krańcowy, tylko gdzie on jest i czy to da się naprawić, czy trzeba kupić nowy silniczek? W sumie to nie ból, silniczki nie są drogie, tylko chciałbym wiedzieć przed kupnem, czy to aby napewno to :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzychu75

kiedyś rozbierałem silnik od wycieraczki tylniej (trzeba go było roznitować) bo mi się zapiekł i z tego co pamiętam jest tam mechanizm odpowiedzialny za prawidłową pracę wycieraczki być może że to u ciebie jest powodem. Trzeba rozebrać i zobaczyć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja miałem podobny problem.Po dłuższych oględzinach okazało sie że jest to wina włącznika który już był w środku powycierany i luźny. U mnie taka była przyczyna u Ciebie może być inaczej.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

Kolego

włącznik jak go nazwałeś krańcowy jest w tej zanitowanej części. miałem ten sam problem.na czasówkach chodziły jak chciały.drugi i trzeci bieg normalnie. rozebrałem cały mechanizmi okazło się że w tym wyłączniku pod nitami pękła jedna blaszka. wymieniłem cały silniczek na inny i działa elegancko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności