Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam.Jestem od niedawna wlascicielem opla combo 1.3 cdti 2005.czy moglby mi ktos podpowiedziec co ile wymienia sie pasek rozrzadu w tym silniku???auto ma zrobione 63000km.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Kolega ma łańcuch rozrządu wpisz sobie symbol silnika do profilu, bo w tym roczniku były ich 2 rodzaje o tej pojemności   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 W przypadku tego silnika zastosowano łańcuch rozrządu. Wymiana łańcuszka zalecana przez ASO mieści się w granicach 100-120 tys. a koszt wymiany w tym silniku to ok. 950 zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Dzieki za szybka odpowiedz panowie ostatnio wymienialem z kumplem pasek w omedze 2,5 v6 i jakos dalismy rade,czy z lancuszkiem jest ciezej czy prosciej bo jeszcze nigdy tego nie robilem???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wild_elk Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Bogo toś mnie teraz pocieszył mam 115 tyś a skoro powinno sie go wymieniać po 100-120 to jest niewesoło a jak wiadomo wszędzie dookoła kryzys a np. można jeździć dłużej do momentu az nie zacznie "dzwonić" czy np tak przy 150 tyś go wymienić ? nie katuje samochodu, jeżdże normalnie więc chyba mocno w d..e łańcuszek nie dostaje co ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 wild_elk, spoko sam wiesz że jeżeli żadne odgłosy typu dzwonienie,chrobotanie itp. nie dochodzą z okolic rozrządu to nie ma się czym martwić. W tych fiatowskich silnikach była ponoć partia łańcuchów które nie wytrzymywały założonych przebiegów, stąd pewnie info że należy robić wymianę wcześniej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wild_elk Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Bogo wielkie dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Ja przekroczyłem 140tys obecnie bez wymiany...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.