Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Witam, mam pytanie wymieniam reduktor, kupiłem inny na szrocie tylko że jest w nim inny elektrozawór i jakieś wyjście garbowane mosiężne na wężyk.Moje pytanie brzmi czy mogę spróbować zapalić teraz samochód z tym reduktorem. popr./DAROMV6   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18316-pytanie-o-garbate-wyj%C5%9Bcie-na-w%C4%99%C5%BCyk/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Przypuszczam, że kupiłeś stary reduktor I generacji - podciśnieniowy i nie wiem jak to Ci będzie chodziło. Zazwyczaj były montowane w autach gaźnikowych - połączenie cienkim przewodem z kolektorem ssącym lub gaźnikiem. Krótko - musi dostać podciśnienie aby puścił gaz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18316-pytanie-o-garbate-wyj%C5%9Bcie-na-w%C4%99%C5%BCyk/#findComment-189671 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 raczej odradzam kupowanie parownikow na szrocie ! Nie lepiej wymienic membrany lub nawet kupic nowy ? koszt takiego parownika to ok 250 zł membrany 60-70 zł.i wiesz co masz ! jezeli jest tam dodatkowy kruciec to jest to parownik podcisnieniowy do gaznika . nie wiem czy to sie nadaje do wtrysku ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18316-pytanie-o-garbate-wyj%C5%9Bcie-na-w%C4%99%C5%BCyk/#findComment-188757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Dokładnie, kupiony na szrocie może być (może nie znaczy musi:)) w gorszym stanie niż ten który chcemy wymienić. To garbowane mosiężne wyjscie to jak koledzy wyzej napisali jest do wężyka podciśnieniowego z gaźnika. Jeżeli to ma działać to trzeba z parownika pociągnąć wężyk np. do kabiny i kierowca musi zasysać powietrze podczas jazdy pozdrrr [ Dodano: Pią Mar 06, 2009 15:54 ] Moje pytanie brzmi czy mogę spróbować zapalić teraz samochód z tym reduktoremMożesz, najwyżej nie będzie chodził na gazie. Tylko najpierw parownik musi się wypełnić całkowicie płynem chłodniczym (musi się odpowietrzyć) zanim przełączysz na lpg. -Bo nawet gdyby ten parownik miał dobrze działać u Ciebie, to gdy jest zapowietrzony to nie bedzie działał.pozdrrr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18316-pytanie-o-garbate-wyj%C5%9Bcie-na-w%C4%99%C5%BCyk/#findComment-188605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Witam, Dzięki za wszystkie info, zapomniałem dodać że chodzi tu o starego poldka i 250zł a nawet 70zł do dużo jak na jego wartości w szelkie naprawy są robione "żeby tylko chodził" jednakże reduktor który kupiłem narazie chodzi tylko bardzo słabo więc pewnie wina tego podciśnienia, pozostaje mi tylko wymiana membran w starym.Jeszcze raz bardzo dziękuje za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18316-pytanie-o-garbate-wyj%C5%9Bcie-na-w%C4%99%C5%BCyk/#findComment-188434 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 OZRacing, jeśli podciśnienie nie będzie podpięte - nie powinien chodzić (w poldku podpięcie pod taki sam króciec zamontowany w wywiercony otwór w kolektorze lub jeden z króćców gaźnika o ile silnik na nim jest)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18316-pytanie-o-garbate-wyj%C5%9Bcie-na-w%C4%99%C5%BCyk/#findComment-188430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 właśnie sam sie dziwie ale jak z benzyny przerzuce go na lpg to chodzi ale słabo.W takim razie poszukam w gaźniku miejsca rzeby to wpiąć albo przewierce do kolektora.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18316-pytanie-o-garbate-wyj%C5%9Bcie-na-w%C4%99%C5%BCyk/#findComment-188427 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 OZRacing, możesz się podłączyć tym wężykiem pod jakiś inny (jeżeli jest) wstawiając trójnik. Ja tak miałem w poprzednim oplu z gaźnikiem. -Z odmy wychodził właśnie taki cienki wężyk i był wpięty do króćca w kolektorze i tam właśnie wpiąłem trójnik. Działało bez zarzutu. Chociaż dla pewności lepszego działania reduktora lpg można było spokojnie wyjąć ten wężyk od odmy a włożyć sam od parownika -nic by się złego nie stało. pozdrrrr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18316-pytanie-o-garbate-wyj%C5%9Bcie-na-w%C4%99%C5%BCyk/#findComment-188417 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 OZRacing, spróbuj zmniejszyć dopływ powietrza w Mirafiorce miałem specjalnie przerobione tą klapkę zimne,ciepłe powietrze zimne zatkane a ciągnęło tylko z ciepłego z tym że klapka chodziła luźno i jak potrzebował więcej powietrza to samo się otwierało zanim to zrobiłem wciąż były kłopoty i z mocą i z pracą silnika na zdjęciu w czasie naprawy blacharskiej więc...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18316-pytanie-o-garbate-wyj%C5%9Bcie-na-w%C4%99%C5%BCyk/#findComment-188374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.