Skocz do zawartości

problem z obrotami i szarpaniem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

silnik C14NZ, 2 dni temu wymienione przewody i jeden dzien temu wszysktie 4 siwece. mam taki problem na biegu jalowym, faluja mi obroty...tak w granicach 600 a 900 okolo. w weekend przeczyszcze silnik krokowy bo z tego co wyczytalem to moze byc przyczyna...przed wymiana kabli i siwec obroty nie falowaly a na 2 siwecy bylo przebicie bo byla peknieta, dlaczego po wymianiane tak wariuja a przed nie ? a drugi problem to delikatne szarpanie tzn. dzisiaj zrobilem 200km( pierwszy raz moim kadettem:D) i po ok110 km. samochod stal jakies 4 h i gdy wracalem zaczal troszke , delikatnie szarpac w granicach 2 tys. obrotow a przestawal gdy wchodzil na 2700-3000.....gdy calkowicie odpuszczalem noge z gazu nie szarpal oraz gdy dodalem duuuzo gazu tez nie szarpal...przez ostatnie okolo 5 km objawy znikly...co moze byc tego przyczyna z gory dziekuje.dodam ze procz kabli i swiec nic nie wymienialem.

 

z Gory dziekuje za odpowiedzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A w jakim stanie kopułka i palec ??

To też może utrudniać życie. Jak styki w kopułce są już ponadpalane czy przyśniedziałe to może to już nie funkcjonować tak jak powinno. Na początek można wyczyścić drobnym papierem ściernym, ale to chwilowe rozwiązanie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no kopulke i palec czyscilem. Na kopulce byl taki zoltawo-zielonkawo-brazowy nalot, taki tlusty jak by... wyczyscielm szmatka a papierem tez przejechalem... ale i tak wymienie przy najblizszym przyplywie gotowki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wiam mam problem z kadettem gaśnie podczas dodawania gazu szarpie po wysprzęglenu teżpotrafi zgasnąć co to może byc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

gumiśwawa, witamy dana ???

jeśli przeczytasz co koledzy wyżej napisali to będziesz wiedział co to może być

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no i dzisiaj silniczek krokowy wyczyszczony, strasznie byl brudny. wezyk od powietrza tez byl poszarpany przy samej koncowce wiec ucialem i wcisnalem. ale problem z obrotami nadal i delikatnym poszarpywaniem, chociaz z tym szarpaniem jest lepiej , mozna powiedziec ze minimalnie. Ale obroty nadal wariuja. tylko z tym jak wyczyscilem krokowca to obroty skacza w wyzszym przeediale tzn. tak kolo 1000 do 1500 a i czasem spadnie do 700-800 ale rzadziej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności