Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Witam, mam problem z okolicy paska wielorowkowego obecnie gdy silnik się nagrzeje dziwnie huczy diagnoza mechanika napinacz. W przeciągu 2 lat wymieniłem napinacz już chyba ze 6 razy. Problem na początku był taki że pasek wpadał na wolnych obrotach w wibracje, co mechanik to napinacz i pasek, dopiero przy robocie kompresora od klimy facet stwierdził że koło pasowe wału jest do wymiany. Wymieniłem koło pasowe ( jakby ktoś miał problem z wymianą bo trudno odkręcić to rada - do poluzowania śruby udać się do wulkanizatora który robi ciężarówki bo trzeba do tego klucz pneumatyczngo z nasadką jak do tirów, byłem u dwóch mechaników i łamali tlko klucze) naowy napinacz pasek przez kilka miesięcy (3-4) spokój i znów to samo -mechanik że napinacz ja mu na to że był wymieniany 3 miesiące temu a on ze może być skrzywiona końcówka wału. Objawy obecne są takie że jak silnik jest ciepły słychać taki dziwny piskliwy głośny dzwięk. Czy ktoś miał taki problem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18393-problem-z-napinaczem-paska-wielorowkowego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Witam. Wiesz zalezy co ci mechanicy robili z tym napinaczem wymieniali go na fabrycznie nowy czy tylko wd40 i będzie dobry. Tam ciężko coś zobaczyć , ale sprawdz czy aby nie bije paskiem na boki , niewykluczone że możesz miec uszkodzone łożysko w alternatorze tez może piszczeć i uszkadzć pasek. Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18393-problem-z-napinaczem-paska-wielorowkowego/#findComment-188834 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Napinacze na pewno były wymieniane, co do alternatora to był w między czasie robiony bo już nie ładował i z rachunku wiem że łożysko było wymieniane choć w jednym z serwisów przed wymianą jeszcze koła pasowego wału korbowego facet stwierdził że może być też walnięte koło pasowe właśnie przy alternatorze więc jak sprawdzę. Jednak jakby ktoś miał podobny przypadek to proszę o wpis. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18393-problem-z-napinaczem-paska-wielorowkowego/#findComment-188796 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 spokojnie, mam astrę 1,7 Dti i mam podobny problem z napinaczem, po wymianie na nowy problem pojawił się znowu, ale ja to olałem , jeżdżę już z tym piskiem od roku i jest ok, może to model nieudany:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18393-problem-z-napinaczem-paska-wielorowkowego/#findComment-161829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam, jak ktoś ma taki problem, że są dziwne odgłosy z okolicy paska wielorowkowego i często trzeba wymieniać napinacze to najprawdopodobniej należy wymienić koło pasowe wału korbowego - ja miałem taki sam przypadek w przeciągu 1,5 roku wymieniłem chyba z 5 napinaczy u różnych mechaników i dopiero jak robiłem kompresor to gosciu mówi że to właśnie koło pasowe wału korbowego. Po wymianie problem znikł Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18393-problem-z-napinaczem-paska-wielorowkowego/#findComment-103061 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.