Skocz do zawartości

Problem z napinaczem paska wielorowkowego


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam, mam problem z okolicy paska wielorowkowego obecnie gdy silnik się nagrzeje dziwnie huczy diagnoza mechanika napinacz. W przeciągu 2 lat wymieniłem napinacz już chyba ze 6 razy. Problem na początku był taki że pasek wpadał na wolnych obrotach w wibracje, co mechanik to napinacz i pasek, dopiero przy robocie kompresora od klimy facet stwierdził że koło pasowe wału jest do wymiany. Wymieniłem koło pasowe ( jakby ktoś miał problem z wymianą bo trudno odkręcić to rada - do poluzowania śruby udać się do wulkanizatora który robi ciężarówki bo trzeba do tego klucz pneumatyczngo z nasadką jak do tirów, byłem u dwóch mechaników i łamali tlko klucze) naowy napinacz pasek przez kilka miesięcy (3-4) spokój i znów to samo -mechanik że napinacz ja mu na to że był wymieniany 3 miesiące temu a on ze może być skrzywiona końcówka wału. Objawy obecne są takie że jak silnik jest ciepły słychać taki dziwny piskliwy głośny dzwięk.

Czy ktoś miał taki problem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wiesz zalezy co ci mechanicy robili z tym napinaczem wymieniali go na fabrycznie nowy czy tylko wd40 i będzie dobry. Tam ciężko coś zobaczyć , ale sprawdz czy aby nie bije paskiem na boki , niewykluczone że możesz miec uszkodzone łożysko w alternatorze

tez może piszczeć i uszkadzć pasek.

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Napinacze na pewno były wymieniane, co do alternatora to był w między czasie robiony bo już nie ładował i z rachunku wiem że łożysko było wymieniane choć w jednym z serwisów przed wymianą jeszcze koła pasowego wału korbowego facet stwierdził że może być też walnięte koło pasowe właśnie przy alternatorze więc jak sprawdzę. Jednak jakby ktoś miał podobny przypadek to proszę o wpis.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Anonymous

spokojnie, mam astrę 1,7 Dti i mam podobny problem z napinaczem, po wymianie na nowy problem pojawił się znowu, ale ja to olałem , jeżdżę już z tym piskiem od roku i jest ok, może to model nieudany:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Gość Anonymous

Witam,

jak ktoś ma taki problem, że są dziwne odgłosy z okolicy paska wielorowkowego i często trzeba wymieniać napinacze to najprawdopodobniej należy wymienić koło pasowe wału korbowego - ja miałem taki sam przypadek w przeciągu 1,5 roku wymieniłem chyba z 5 napinaczy u różnych mechaników i dopiero jak robiłem kompresor to gosciu mówi że to właśnie koło pasowe wału korbowego. Po wymianie problem znikł

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności