Gość Maniek81 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Po namyśle zdecyduje się na opcję 60cm + 55cm. Te 5cm i tak wiele nie da, a bynajmniej będę spokojny, że gdzieś tam czasem się o siebie nie stukną.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zxx Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Po namyśle zdecyduje się na opcję 60cm + 55cm. Te 5cm i tak wiele nie da, a bynajmniej będę spokojny, że gdzieś tam czasem się o siebie nie stukną. Spoko 2 x 60 będą działać bez żadnych problemów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekns Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Tak na przyszlosc. Nie ma potrzeby zdejmowania wycieraczek przy wymianie filtra (tez to przechodzilem). Mozna go wymienic odkrecajac kilka srub i demontujac przegrode oddzielajaca silnik od kabiny. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trek6500 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Po namyśle zdecyduje się na opcję 60cm + 55cm. Te 5cm i tak wiele nie da, a bynajmniej będę spokojny, że gdzieś tam czasem się o siebie nie stukną. W temacie doboru wycieraczek i nie tylko polecam katalog on-line Bosch http://www.bosch.onyx.pl/czesci_samochodowe/ Potem na wysokości oczu tego pana z jego prawej strony klika się na link "Otwórz katalog części on-line",później podaje się auto,model i można dokładnie sprawdzić m.in. jakie wycieraczki można zastosować łącznie z symbolami i możliwością sprawdzenia ceny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk2501 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witam U mnie mam założone dwie wycieraczki po 610 i nie ma żadnego problemu. A filtr kabinowy można wymienić bez ściągania wycieraczek tak jak pisze kolega wcześniej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adikk Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Również mam problem z demontażem ramienia tylnej wycieraczki, używałem, wd40 ręką nie dało rady, ściągacz specjalnie do tego celu zrobiony a niestety tworzywo raczej się poddaje a nie ta tulejka w środku, jakieś inne pomysły jak to zdemontować? Jest mi to potrzebne bo wycieraczka przerywa pracę i chcę zajrzeć do jej mechanizmu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 (edytowane) Również mam problem z demontażem ramienia tylnej wycieraczki, używałem, wd40 ręką nie dało rady, ściągacz specjalnie do tego celu zrobiony a niestety tworzywo raczej się poddaje a nie ta tulejka w środku, jakieś inne pomysły jak to zdemontować? Jest mi to potrzebne bo wycieraczka przerywa pracę i chcę zajrzeć do jej mechanizmu. ja tak jak koledzy psikalem wd40, ale tak konkretnie i dalem mu zadzialac - po jakims czasie zeszla. Jesli nie da rady to sprobuj kupic sciagacz, na allegro chodza najtansze po 20 zl (musisz sprawdzic czy pasuje). Podobny temat o Corsie C http://forum.opel24.com/topic/39724-Demontaz-tylnej-wycieraczki-Corsa-C/ Edytowane 12 Listopada 2012 przez jarek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.