Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Mam problem z klockami hamulcowymi w moim oplu kadecie np. w czasie jazdy klocki zaczynają dziwnie śmierdzieć jakby się paliły co to może być   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 (pewnie koło jest gorące i auto nie chce jechać) zapieczone cylinderki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Podnieś auto i spróbuj pokręcić kołem - powinno się w miarę płynnie kręcić. Ale na 90% masz zapieczone cylinderki w zaciskach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Wcześniej sam wymieniałem klocki ale były za duże i przed wymianą musiałem je trochę o chodnik zetrzeć to może trochę za mało ztarłem i się obcierało o felge w czasie jazdy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 to co to za klocki ? Może nie przesuwają się płynnie w prowadnicach zacisku i nie odbijają ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Wcześniej sam wymieniałem klocki ale były za duże i przed wymianą musiałem je trochę o chodnik zetrzeć to może trochę za mało ztarłem i się obcierało o felge w czasie jazdy Nie chciały wejść między tłoczek a tarczę hamulcową, tzn nie mogłeś aż na tyle wcisnąć tłoczka w cylinder? Masz na 99% zapieczone tłoczki, zaciski do regeneracji.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Klocki to były tanie i pewnie do niczego W sklepie mi dopasowali a jak wymieniałem to.....lepiej nie mówić normalnie były za duże, albo ci w sklepie nie znają się albo ja   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Teraz pozostaje tylko wyjąć klocki i sprawdzić czy tłoczki się swobodnie poruszają. Być może to tylko wina za dużych klocków.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 raczej nie ma takiego czegoś jak ''za duże klocki'' wyjął stare i nie wcisnął tłoczków poczytaj tu http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=22484   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pampej Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Wcześniej sam wymieniałem klocki ale były za duże i przed wymianą musiałem je trochę o chodnik zetrzeć A na prowadnicach zacisku nie jest zapieczone ?? Ja miałem kiedyś też tak że nie mogłem wsadzić nowych klocków i przyczyną były zapieczone prowadnice. Po wyczyszczeniu prowadnic można było wsadzić grubsze klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.