Skocz do zawartości

nie odpala


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam,

 

kupiłem 4 dni temu vectre 2.0 dti. Przez 2 dni było ok odpalała za pierwszym razem.

wczoraj rano umarła, kręci a nie odpała akumulator wstawiłem nowy czyli to nie tem problem.

 

Podpowiedźcie coś bo nie wiem co robić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

nie zapowietrzyła się ,świece grzeją?sprawdź świece i odpowietrz układ paliwowy użyj funkcji szukaj aby dowiedzieć się jak to zrobić było nie raz pisane na ten temat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

świece grzeją.

 

przez 2 dni u mnie jeździła normalnie 3 dnia rano przestała odpalać. A w jaki sposób mogła się zapowietrzyć.??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sławek47

A w jaki sposób mogła się zapowietrzyć.??

Na wiele sposobów.

Przez przelewy, obudowę filtra, niski poziom paliwa w zbiorniku, uszczelniacze wtrysków, zawór w pompie, łączenia przewodów itd.

 

P.S. Zdecyduj się i nie pisz w kilku miejscach na raz bo to nie przyśpieszy udzielenia Ci pomocy, a tylko wprowadza bałagan i chaos na forum.

 

Proszę moderatora o połączenie postów w jeden temat. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sławek47

a wjaki sposób to sprawdzić.?? ciągnąc od razu do ASO żeby podłączyli pod kompa??

Zapowietrzenia nie wykryjesz na komputerze, nawet w ASO - to ostateczność..

Można to zrobić np. poprzez odkręceni dekla obudowy filtra i sprawdzenie w jakim stopniu jest zalany - powinno być pełno.

Albo podłączyć jakąś pompkę pod przelewy za pomocą przezroczystych wężyków i sprawdzić ile zasysa paliwa, a ile powietrza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sławek47

łatwo powiedzieć ja nawet niewoem gdzie jest ten filtr

Wewnątrz plastikowej czarnej puszki zamocowanej pionowo do przegrody komory silnika.

Patrząc od przodu trochę w prawo od połowy jej długości - łatwo zauważyć dość spory element do którego dochodzą dwa dość grube przewody i wiązka elektryczna podgrzewacza. :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dzięki jutro poszukam, mam nadzieje że niczego nie zepsuje

 

pozdrawiam

 

tak wogóle to na forum czytałem że świece żarowe nie załączają się powyżej 5C , dzisiaj było dużo więcej i cały czas przy odpalaniu się grzały czy to normalne??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sławek47

tak wogóle to na forum czytałem że świece żarowe nie załączają się powyżej 5C , dzisiaj było dużo więcej i cały czas przy odpalaniu się grzały czy to normalne??

Wystarczy że wcześniej w nocy było chłodniej i płyn chłodniczy miał jeszcze niższą temperaturę niż ta, którą widziałeś na desce rano.

Poza tym ECU korzysta z innego czujnika niż ten, który podaje temp. powietrza na wyświetlacz i ten który podaje wskazania temp. płynu na zegary.

Po prostu nie ma dokładnej reguły na to, a wartość 3-5 st. jest tylko umowna i to tylko przy starym sofcie w ECU bo w nowych świece grzeją nawet do + kilkunastu st.. :wesoly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności