Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 witam, kupiłem 4 dni temu vectre 2.0 dti. Przez 2 dni było ok odpalała za pierwszym razem. wczoraj rano umarła, kręci a nie odpała akumulator wstawiłem nowy czyli to nie tem problem. Podpowiedźcie coś bo nie wiem co robić   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 nie zapowietrzyła się ,świece grzeją?sprawdź świece i odpowietrz układ paliwowy użyj funkcji szukaj aby dowiedzieć się jak to zrobić było nie raz pisane na ten temat   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 świece grzeją. przez 2 dni u mnie jeździła normalnie 3 dnia rano przestała odpalać. A w jaki sposób mogła się zapowietrzyć.??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 A w jaki sposób mogła się zapowietrzyć.??Na wiele sposobów.Przez przelewy, obudowę filtra, niski poziom paliwa w zbiorniku, uszczelniacze wtrysków, zawór w pompie, łączenia przewodów itd. P.S. Zdecyduj się i nie pisz w kilku miejscach na raz bo to nie przyśpieszy udzielenia Ci pomocy, a tylko wprowadza bałagan i chaos na forum. Proszę moderatora o połączenie postów w jeden temat.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 a wjaki sposób to sprawdzić.?? ciągnąc od razu do ASO żeby podłączyli pod kompa??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 a wjaki sposób to sprawdzić.?? ciągnąc od razu do ASO żeby podłączyli pod kompa??Zapowietrzenia nie wykryjesz na komputerze, nawet w ASO - to ostateczność..Można to zrobić np. poprzez odkręceni dekla obudowy filtra i sprawdzenie w jakim stopniu jest zalany - powinno być pełno. Albo podłączyć jakąś pompkę pod przelewy za pomocą przezroczystych wężyków i sprawdzić ile zasysa paliwa, a ile powietrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 łatwo powiedzieć ja nawet niewoem gdzie jest ten filtr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 łatwo powiedzieć ja nawet niewoem gdzie jest ten filtrWewnątrz plastikowej czarnej puszki zamocowanej pionowo do przegrody komory silnika.Patrząc od przodu trochę w prawo od połowy jej długości - łatwo zauważyć dość spory element do którego dochodzą dwa dość grube przewody i wiązka elektryczna podgrzewacza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 dzięki jutro poszukam, mam nadzieje że niczego nie zepsuje pozdrawiam tak wogóle to na forum czytałem że świece żarowe nie załączają się powyżej 5C , dzisiaj było dużo więcej i cały czas przy odpalaniu się grzały czy to normalne??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 tak wogóle to na forum czytałem że świece żarowe nie załączają się powyżej 5C , dzisiaj było dużo więcej i cały czas przy odpalaniu się grzały czy to normalne??Wystarczy że wcześniej w nocy było chłodniej i płyn chłodniczy miał jeszcze niższą temperaturę niż ta, którą widziałeś na desce rano.Poza tym ECU korzysta z innego czujnika niż ten, który podaje temp. powietrza na wyświetlacz i ten który podaje wskazania temp. płynu na zegary. Po prostu nie ma dokładnej reguły na to, a wartość 3-5 st. jest tylko umowna i to tylko przy starym sofcie w ECU bo w nowych świece grzeją nawet do + kilkunastu st.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.