Skocz do zawartości

Ubytki płynu chłodzącego


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Miałem robiony termostat przejechalem okolo 1000 km i zauwazylem znaczny ubytek plynu chłodzacego na oko ok 1 cm od poziomu. Ogladłem korki od oleju i chłodnicy ale wygladaja na czyste. Jedno co zauwazylem to jak wlączone mam ogrzewanie to mam wrazenie , że ciagnie jakis smrodek, jak nagrzewnica jest wyłączona to nie czuc.Tak jakbu gdzies uciekal?? ale na chodniku nie widze bo mokro zima zegna sie z nami .

I co zauwazyłem ( albo mi sie zdaje ) ze nasililo sie zapalanie lampki check 3 bieg kolo 80 - 90 km ( nie zawsze ) 4 bieg 120 km ( czesto) 5 bieg różnie 100 - 130 km (zwasze praktycznie ) . zapalanie lampki czasme wyglad jakby sterowane bylowysokoscia obrotow wcisne gaz zapali sie zwolnie obroty opadna zgasnie wcisne to loteria albo sie zapali albo nie . wszystko dzieje sie w okolicach 2,5 - 2,8

na biegach 1 , 2 mozna rozbujac auto w okolice 4 tys.

myslalem ze to zawory erg( nialem blad na kompie) ale podmienilem i nie zauwazylem zadnej róznicy .

pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jakbu gdzies uciekal

Niekoniecznie ucieka Ci płyn. Prawdopodobnie

odpowietrzył się układ, stąd niższy poziom płynu w zbiorniczku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

jednak mam coś prawdobodobnie z nagrzewnicą :?:

dzis stwierdziłem ewidentnie ze mokre dywaniki i podłoga to nie dzieło moich butów.

takze znowu czeka mnie wizyta w warsztacie

przy okazji wymienie ten czujnik ciśnienia oleju.

 

koledzy jak myślicie czy to nagrzewnica będzie do wymiany - w czasie jazdy musze kilka razy otowrzyc bo bym zamarzl to dmucha cieplym jednak slabiej niz przed usterka.

 

czy może uzyć przed zabawa jakiegoś uszczelniacza http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif

używał ktoś http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadnych uszczelniaczy

zatkasz nagrzewnice albo chlodnice i problem gotowy

moze to nagrzewnica puszcza a moze jakis przewod

bez demontazu i sprawdzenia sie nie dowiesz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Niestety , mechanik wyciągnął nagrzewnice ( podobno cięzko było ) i wychodzi ze to ona,

cieknie po lamelach :beer: a dokładnie ciekła pod wylotami od stony lameli

Zrobione ale najadłem sie strachu bo przejachalem dziś po mieście i temperatura skakała jak zwariowana nawet do 115 . Ukazało sie ze mechanik użył starych obejm i cały płyn mi wywaliło

na ziemie :?: no nic dal nowe obejmy wlał płynu . przejechałem 20 km i goni jak trzeba

 

przy okazji zmienili mi ten czujnik cisnienia oleju - muszę przyznać ze nic to nie zmieniło :beer:

myślę podmienić przepływomierz .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności