Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Witam może ktoś pomoże omega 20 16V auto odpala za każdym razem ale po odpaleniu nie trzyma równych obrotów i po chwili zgaśnie, gaśnie też za każdym razie gdy dodam gazu aby usunąć tą usterkę muszę otworzyć maskę i wtedy poruszam wszystkimi kabelkami i wężykami na silniku i już jest dobrze nie zapala się zadem błąd silniczek, krokowy ma przejechana 30 tys tak samo jak przepływomierz świece i kable mają 40 tys a czujnik wału korbowego jest nowy Po odpaleniu samochodu i ( na prawdę poruszaniu kilku wężyków ale nie zawsze to sa te same ) auto pracuje normalnie nawet na bardzo wysokich obrotach nie gaśnie i chodzi bardzo ładnie mechanik stwierdził żebym lepiej do niego nie przyjeżdżał bo skoro nie wykazuje błędu to znalezienie usterki będzie bardzo czasochłonne i szkoda mu czasu może ktoś ma jakiś pomysł Pozdrawiam i szykujcie bryki na wiosnę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18858-omega-20-16v/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Kolego powiem Ci ze miałem to samo ale po podłączeniu auta do kompa wyskoczyło że przeplywomiez jest uszkodzony ale odlaczyłem wtyczke znajomy go wyczyscił i wszytsko gra od tamtej pory POZDRAWIAM   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18858-omega-20-16v/#findComment-184144 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 sprawdż kolektor wydechowy jeżeli jest nieszczelny lub pekniety, być może zasysa powietrze i przekłamuje sonde, w mojej omci przyczyną gaśnięcia i nierównych obrotów byl wlasnie kolektor.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18858-omega-20-16v/#findComment-181817 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Mam w omie 2.0 16V podobne objawy - po wymianie uszczelki pod głowicą splanowaną, uszczelniaczy zaworów, uszczelek kolektorów ssącego i wydechowego, uszczelek wałków rozrządu, termostatu (podobno źle otwierał i się grzało strasznie aż strzeliła nagrzewnica), nagrzewnicy, świec, wymianie całego rozrządu bez pompy wody bo jeszcze rześka była, przepłukaniu układu chłodzenia środkiem do czyszczenia chłodnic (jednym słowem po włożeniu w auto 2 tys. PLN) samochód dalej nie jeździ: - obroty szaleją - ciągle pływają- raz za duże, to znowu silnik gaśnie, przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach też potrafi się zdławić; - po włączeniu silnika cały czas pali się żółta kontrolka silnika - jednak jak przekręci się kluczyk tak jakby się chciało zgasić silnik z równoczesnym ponownym odpaleniem silnika kontrolka gaśnie i już się nie świeci (kolejna zagadka) - dalej przegrzewał się silnik i wywalało wodę ze zbiorniczka wyrównawczego więc mechanik zamontował czujnik temperatury ten górny na chłodnicy UWAGA z poloneza (włącza wentylator jeszcze przed 95 *C a wyłącza trochę poniżej 90 *C - swoją drogą czy to są dobre warunki pracy dla silnika omegi to nie wiem - może ktoś doradzi czy tak można jeździć w ogóle (dawniej wentylator włączał się tuż przed 100 *C i wyłączał około 92*C). Wychodzi że oznaki podobne i też nikt nie wie co to może być - jesteśmy na etapie wymiany silniczka krokowego (choć wcześniej był dobry), sam już nie wiem co robić - może ktoś bogatszy w doświadczenia doradzi co to może być? Z góry dzięki - obu nam się przyda   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18858-omega-20-16v/#findComment-143022 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.