Skocz do zawartości

astra III 1,9 cdti przy wcisnieciu gazu swiszcze turbina


Rekomendowane odpowiedzi

zczytaj bledy to bedzie mozna gdybac... bez tego ciezko cos powiedziec, moze to byc paliwo albo syf z baku (miales pusty bak) albo po prostu zbieg okolicznosci...

 

Dzisiaj rano zrobiłem ten trick z hamulcem i gazem aby zczytać błąd- ale błędów jakby nie ma - jest tylko sam napis ECP. Na poniedziałek umówiłem się do ASO na kolejną diagnostykę, tym razem juz za darmo mi zrobią. Dodam jeszcze, że po odpaleniu samochodu, kontrolka się nie świeciła (tylko chwilę przed uruchomieniem - 3 sekundy, po uruchomieniu zgasła), i jeździłem normalnie, turbina hulała aż miło.

 

[ Dodano: Pon Wrz 28, 2009 13:50 ]

Ciągnę dalej wątek braku mocy - dzisiaj w ASO stwierdzili błąd systemu obwodowego recylkulacji spalin i powiedzieli, że musze WYMIENIĆ zawór EGR (koszt nowego zaworu z wymianą to 1350 zł.) - mam pytanie, czy wymiana jest konieczne czy pomoże samo przeczyszczenie zaworu? Jeśli musiałbym wymienić zawór, to co sądzicie o zamiennikach - na allegro znalazłem takie w cenach ok. 400-500 zł.

 

  • 2 lata później...

mam zafke 150KM ten swist jest normalny (chyba, bo do konca nie jestem pewien) gdy silnik jest zimny. jak auto sie rozgrzeje to turbiny nie ma prawa slychac... chyba ze sie konczy...

podobnie mialem z TDCi

 

 

 

U mnie tez swistalo Astrze 1.7 cdti, 2008 rok,ale tylko na zimnym dosyc mnie to stresowalo chociaz w serwisie mowili ze to nic powaznego ale mialem ten przywilej ze mialem gwarancje bo kupilem auto uzywane 110tys.km z gwarancja na 1 rok, i mialem szczescie bo uznali gwarancje i wymienili Turbo oczywiscie nic nie placilem a koszt tutaj na zachodzie to 1200 euro do tego modelu! wiec teraz auta tak predko nie sprzedam bo to chyba skarb miec nowa turbinke zmieniona w autoryzowanym serwisie..

 

Chyba wywołem wilka z lasu - wczoraj przy 110 auto nagle straciło moc, nie dało się przyspieszyć, zredukowałem, jakoś przejechałem z 10 km a potem na dwójce auto w ogóle się zatrzymało i zgasło, jakoś na jedynce podjechałem pod blok. Zapaliła się lampka serwisu (auto z kluczem).

Coś jeszcze - 35 km wcześniej do prawie pustego baku wlałem diesl'a ze stacji BP - czy to może być kwestia paliwa?

 

 

bledem jest to ze wlales BP tylko ze wlales do putego prawien nigdy sie nie wyjezdza paliwa do konca prawie! jak nigdy ponizej 1/4 zbiornika nie schodze i jade na stacje tankowac, a najczesciej Statoil.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności