Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 daj głowicę do sprawdzenia i będziesz miał 100% pewnośćżaden szanujący się mechanik czy serwis, nie da Ci 100 % pewności na szczelnośc głowicy, z tego co wiem to jest miarodajne na 70-80 %, znam przypadek wymiany trzech głowic, a w końcu okazało się, że to blok silnika ( niestety A6 nie wytrzymała po chipie ) Czasem przez parę dni zupełnie nic, a czasem po kilku kilometrach mam połowę pusto w zbiorniczku wyr. Czy ten fakt wskazuje bardziej na uszczelkę, czy też fizyczną nieszczelność w przewodach albo w samej chłodnicy? zacznij od korka i samego zbiorniczka ( w końcu to tylko plastik i zdarzają się pęknięcia ) i to sam zauważysz czy nie ma tam śladów po płynie, a jak nie to kłania się serwis lub w ostateczności kanał i dobre światło punktowe, pozdejmuj osłony silnika jeżeli je masz i sprawdzaj po kolei, tylko na rozgrzanym silniku, a potem już na uruchomionym. Słyszałem kiedyś, że w serwisie do którego jeżdżę, mechanicy używali urządzenia podobnego do lekarskiego endoskopu, żeby zobaczyc od srodka jak wygladają cylindry, bo też nigdzie nie mogli znaleźc przyczyny ubytków i chcieli zobaczyc komorę spalania   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1893-skutki-jazdy-bez-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/page/4/#findComment-300718 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.