Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 posiadam viki 2 litry i mam problem z alternatorem, podczas ładownia na początku ma napięcie 14,12 a po około 5 minut spada na 13.65 nie wiem gdzie tkwi przyczyna takiego zachowania alternatora, wymieniłem regulator i nic nie pomogło, po włączeniu świateł i radia oraz nawiewu jest spadek napięcia ładowania przez alternator. jak ktos mógłby poradzic to dziękuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/190-alternator/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 i bedzie takie obciazenie wielkie dla aku nie jest latwe do zgryzienia!!!!nie ma sie czym przejmowac wszystko jest w normied0 13.04   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/190-alternator/#findComment-366209 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red devil Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Ja miałem podobnie u siebie (C20NE) tylko mi spadało ostro poniżej 13 co sie okazało jak regulator wymieniłem, że dalej to samo, a wina tkwiła w zmasowaniu alternatora, poprostu nie łapał masy odpowiednio i świrował przez to, tylko że u mnie nie szło już świateł zapalić, bo po włączeniu świateł, wszystko zaliczało padaczke ale naszczęście już jest spoksik wymieniłem przewód masowy i jest oki także sprawdź kolego zmasowanie altka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/190-alternator/#findComment-366171 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 tylko wszędzie piszą ,że ładowanie powinno byc w granicach 13,8 - 12,4 V. z masą walczyłem porobiłem nowe na akumulator i didatkową na silnik objawy takie same- tj. nic nie pomogło. spadek jest też na samym alternatorze , także wina tkwi w nim . ale i tak będę jeżdził viki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/190-alternator/#findComment-366160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 taki maly spadek to nie problem, to nawet nie pol wolta!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/190-alternator/#findComment-366149 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Cześć. Po rozruchu alternatror doładowywuje akumulatr. Uzpełnia go o mocpobraną do rozuchu. Jak masz ochhotę się pobawiś zrób sobie voltomierz w kabinie taki prowizoryczny i sprawdz jak ci sie sprawuje alternator w czasie jadzy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/190-alternator/#findComment-365939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 złosliwośc przedmiotów martwych, matrwią mnie te skoki ładowania gdyż mam nowy akumulator i nie chciałbym go popsuc. sprawdzałem na innych samochodach typu ford i polonez czy fiat i tam nie było takich spdków napięc ładowania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/190-alternator/#findComment-365905 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 jaki to altek bosch czy delco jak bosch to sprawdz masy dobrze i wczysc styki laczenia mas jak delco to bezwzgledna wymniana zestawu diod i reg napiecia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/190-alternator/#findComment-365866 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 jest to bosch, czysciłem przewody, wyrównałem pierścienie ślizgowe, zmieniłem regulator napięcia , założyłem nową masę z akumulatora i dugą łączącą alternator z zilnikiem jest lepiej ale są i tak spadki napięcia po krótkiej pracy alternatora .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/190-alternator/#findComment-365830 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Słuchaj tego co mowi rox.Skoro masz prawo jazdy to masz co najmniej 17lat i powinienes wiedziec to ze szkoly ze podłaczjac obciążenie do zrodła napiecia zawsze wystepuje spadek napiecia 5-10% to normalne tym bardziej ze masz doczynienia z 12 voltami.Im wieksze obciazenie tym wiekszy spadek a swiatła(mijania lub drogowe),radio(kiedy głośno gra) i dmuchawa to obok ogrzewanych eletrycznie bajerów to najwieksze odbiorniki.Dlatego ten spadek który masz to nic.Mozesz sie martwic kiedy przy małym obciazeniu i na wolnych obrotach napiecie spadnie ponizej 13 volt.Mało tago bardzo wazny jest tez prad ładowania ale tego zwykłym miernikiem nie zmierzysz.Nie wiem jak z tym alternatorem DELCO ale diody to sie wymieniało w maluchu albo w fiacie teraz wymienia sie cały szczotkotrzymacz.Mam nadzieje ze troche ci pomogłem.Mozesz mi wierzyc bo jestem elektrykiem Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/190-alternator/#findComment-362216 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.